maya1980 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 noen som vet hva man kan gi en gutt/mann på 30 år?? trenger desperat noen gode forslag her... alt tas i mot med takk :-)
hellohello:-o Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Handler som regel cognac e.l., spørs jo hvor mye man har tenkt å legge i det, hva meg gavekort på grønt-kort, gavekort på en herrepakke hos en hudpleier med massage og sånn.
Hege&Gutta Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Gavekort på Clas Ohlson - garantert vellykket presang til "gutter" i ALLE aldre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå