Mamma 07&09 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Testet i dag tidlig å da fikk jeg en svak svak strek på billig strimmel:) Men har ikke jublet enda altså.... Betyr dette att den er positiv? Andre som har erfaring med det? Jøjje mej..... Håper så inderlig...
Jokeren Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Så spennende!!! Ville vel tro at de billige testene viser riktig resultat også Løp og kjøp en clearblue, så kan du juble høyt etterpå. Krysser fingrene for at den viste rett!! Oppdater oss da!
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Ja, en strek er en strek! Juhu! Gratulerer:)
Min tur snart m/ spire i mage Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Gratulerer :-) Jeg hadde det samme sist uke ... Fikk en veldig svak strek på billigtesten 6 dager før IKM. Jeg tok også en CB test dagen etter positiv test med billigtesten og den slo også ut, så da var det bare å juble. I dag er IKM og siden jeg har mange tester igjen tok jeg en i dag også og nå er det mye sterkere positiv. Velkommen etter i 1.trimester :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Gratulerer så mye!! Du er nok gravid ja :-) testet selv med en billigstrimmel i dag morges (for moro skyld hehe), og der var det ikke tegn til strek i det hele tatt.....så om du ser noe der så er du nok gravid ja :-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Gratulerer! Haha, jeg føler meg synsk...:-D Du som ikke hadde symptomer...:-D Klem
KineMI Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Hiver meg på å gratulerer!!!!! En strek er jo en strek. Du får løpe å kjøpe en cb å komme tilbake å fortelle oss hvordan det gikk
Mamma 07&09 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2008 Hei..... Jippi!!! Det spirer å gror i magen min:) Tok en billigstrimmel til etterpå for å virkelig skjekke om det skjedde det samme:) Å det gjorde faktisk det:) Jobber på apotek så heiv meg i bilen med en gang jeg viste der var folk Å kjøpte meg en test:) Så ja... Nå skal jeg bli mamma for andre gang.... Å som jeg gråter:) Skal ha bebi den 25 april... Har termin på bursdagen til mamman min:) Takk for alle gratulasjoner:) Veit ikkje kor ej skal gjør av meg........................ Åsså kommer alle bekymringene da selfølgelig... hehe:) Har en datter med downs fra før så må vell komme meg til legen fort for å gjøre noen tester:) Å ikke minst bekrefte det.... Kjenner ikke mye til symptomer. Håper dere er gravide dere som ikke veit det enda:) Å att det klaffer for dere som prøver:)
Mamma 07&09 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2008 Mamma til aurora har nå skiftet nav til...æhh... Mamma 07&09... eller noe sånnt:)
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Jeg testen gså ed billig test sist jeg var gravid, var så vidt streken syntes så jeg tok en CB digital og den lyste GRAVID!! Så du er nok gravid... GRATULERER og masse lykke til!!
Mamma 07&09 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2008 Takk for det... kan nesten ikke tro det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå