Gå til innhold

JIPPPPI, da er vannet gått......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud for en surrialistisk opplevelse, våknet med at det fosset ut vann. Måtte rive av hele sengen, og jeg stod i en stor pøl med vann. Med nr. 1 gikk aldrig vannet så dette var artig ja......

 

Da blir det baby på oss innen to døgn om ikke riene starter.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh så spennende da!!! er det ikke lenge til det blir bebis nei :)

 

Skrevet

riene er i full gang, kom 3 kvarter etter vannavgang, men de er ikke så vonne. Så nå er huset i full kaos, vi går om en annen her. Så jeg måtte sette meg ned å ta et 5 .min.

Skrevet

Så spennende:-!

Lykke til, snart har du babyem din !! :-D

Skrevet

Blir helt sjalu her jeg, med 8 uker igjen * en hel liten evighet* :D

Du får holde oss oppdatert om utviklingen !!

Skrevet

moro!!!! håper du får normale rier og at det tar mindre enn 2 døgn:) syns det høres ut som lenge å vente når vannet er gått jeg:)))))

Skrevet

åjåjåj-Masse lykke til.Så spennede.

Må selv vente 7 uker-Litt misunnelig;)hehe

Skrevet

Så spennende!!

Lykke til:-) Satser på at riene holder seg i gang og tar seg opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...