Gjest Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Herregud for en surrialistisk opplevelse, våknet med at det fosset ut vann. Måtte rive av hele sengen, og jeg stod i en stor pøl med vann. Med nr. 1 gikk aldrig vannet så dette var artig ja...... Da blir det baby på oss innen to døgn om ikke riene starter.....
Rascal_4.11<3 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Åhh så spennende da!!! er det ikke lenge til det blir bebis nei
Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 riene er i full gang, kom 3 kvarter etter vannavgang, men de er ikke så vonne. Så nå er huset i full kaos, vi går om en annen her. Så jeg måtte sette meg ned å ta et 5 .min.
Kjærlighet <3 Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Så spennende:-! Lykke til, snart har du babyem din !! :-D
Rascal_4.11<3 Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Blir helt sjalu her jeg, med 8 uker igjen * en hel liten evighet* Du får holde oss oppdatert om utviklingen !!
elin og gutta;) Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 moro!!!! håper du får normale rier og at det tar mindre enn 2 døgn:) syns det høres ut som lenge å vente når vannet er gått jeg:)))))
snart en av hver;) Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 åjåjåj-Masse lykke til.Så spennede. Må selv vente 7 uker-Litt misunnelig;)hehe
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Så spennende!! Lykke til:-) Satser på at riene holder seg i gang og tar seg opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå