Northernlights Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Husker dere dette?? http://www.youtube.com/watch?v=9HcyS8DZOyw&feature=related =o) Glemt hele serien til jeg fant den nå i kveld.
iznogood Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Nei, ikke akkurat - og det selv om jeg har hatt gleden av å treffe herremannen mens han var på sitt populæreste i norge. Om jeg skulle være forelsket - så måtte det heller være i han her :-) http://www.youtube.com/watch?v=viPWb3ieH6o
Karomamma Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 He he, jeg har kassetten (!) Venninna mi var helt på knærne etter ham og jeg ertet henne for det. Vi var uvenner i fjorten dager fordi jeg syntes han var så ekkel....
Northernlights Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg satt og kikket på gamle ting på youtube her en kveld, og så flere halve episoder av "Vi på Saltkråkan". Vet dere at den serien var startet i 1964?? Det visste ikke jeg. Husker jeg syntes Malin var så pen! OG når jeg ble mamma, ja da skulle jenta mi hete Malin. Det var da bare det peneste navnet i verden. =o) Men det ble ingen Malin ;o) Jentene mine heter noe helt annet. Oktaviastar, stikker innom en kveld og ser TV serien sammen med deg! Ok?? =oD George Michael kan du få ha for deg selv, du lengre oppi her..hehe Jeg var hekta på Beatles, Elvis Presley og David Bowie i tenårene. Men det gikk da heldigvis over..hehehe
Sånn kan det gå Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Kom du, dvd-spilleren står klar. ;-)
Northernlights Skrevet 15. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2008 I wish =o) I går kveld så jeg "brødrene løvehjerte" på youtube. Hehe, barnslige meg. I dag så jeg Rasmus på loffen! Og det skal tiåringen få se når han kommer hjem. Trodde ikke det lå hele filmer på youtube, men det gjorde jammen det. Er ikke sikker på om jeg vil la han se "Emil" ;o) Vil ikke at han skal få flere idèer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå