Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ser du på meg....11.1.73....har to barn...hvor mange ser du...og kjærlighetsliv....mann;8.10.78...spår gjerne tilbake om du vil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser tre barn til sammen... 2 gutter og en jente.. har du to gutter fra før? virker som den siste blir litt atpåklatt!

kjærlighetsliv har jeg ikke prøvd meg så mye på, får mes intuisjoner ved graviditet og ting rundt det...

men jeg kan prøve, så får du si ifra om jeg er helt på viddene...

jeg tror du er forelsket i en gutt nå, at dere styrer og du er kanskje litt usikker på han... men jeg tror dere vil bli et godt team, og om ikke altfor mange år får dere ei lita tulle....

som du kanskje har lest endre steder er jeg helt fersk på dette med å spå på nett, så jeg stoler ikke helt på at det jeg får opp stemmer....

du kan gjerne spå meg igjen.

dato 27.02.83

kjærlighet, barn og jobbsituasjon???

Hilsen INA

Skrevet

Dytter litt jeg, moro viss du vil spå meg også..:)

INA

Skrevet

veldig gode kjærlighetskort...et av kortene kan bety giftemål om du ikke er gift allerede....sammen med dette koretet dukker det opp et kort som symboliserer hjemmet....kan også bety husbygging...

på jobbsituasjon får jeg opp fruktbarhet....kan bety nye muligheter her....enten i en eksisterende jobb eller en ny...

og på barn kommer det også opp gode kort....vanskelig å si når....men temmelig snart....lurer på gutt....

Skrevet

å tusen takk:)

høres mye riktig ut det der...vi har akkurat flyttet inn i nytt hus!!

Vi har slitt en del med forholdet under husbyggingen,me det virker som det begynner å gå seg til nå!! vi har forlovet oss, før vi begynte å bygge, så jeg håper inderlig at ting ordner seg slik at vi kan gifte oss:)

jeg har nettop fått ny jobb,men det er ikke helt det jeg hadde håpet på, så har et håp om å få noe nytt noe utover høsten/vinteren.

ser du hvor mange barn jeg evnt. får og kjønn??:)

tusen takfor utfyllende svar:)

INA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...