Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg va 16 å han va 19år, jeg elsket han såååå høyt hehe men han va rusmisbruker å ville ikke blande meg inn i det livet, så va noen korte mnd med han å to år med kjærlighetsorg etterpå! Lørdag møtte jeg han igjen, vi kræsjet på et utested... jeg kjente han ikke igjen med en gang men han husket meg da! Vi pratet masse å han fortalte at han va så utroli glad i meg før å han ønsket ikke det livet for meg! Jeg skjønte ikke det før men nå e jeg veldi glad det ikke gikk samme vei for meg! Han har vert tung misbruker av heroin å allt det drite men nå har han vert rusri i tre år, har god jobb å virker veldig stabil! Va å møtte han å tok en røyk med han i dag, vi prater like godt som før å jeg kjenner at hjerte mitt hopper litt!! I kveld har vi pratet over en time på telefonen å han e så god å hyggelig!! Han har innvitert meg på date i helgen å jeg har halveis sagt ja om jeg får barnefri! Men jeg e redd å da... rykter å allt sånn! Hvordan ville folk tatt det?? Hva ville dere tenkt? Litt kaos her,,, e utroli dumt at jeg bryr meg sååå hardt om hva andre syns men sånn e jeg bare desverre!! Litt hjelp jenter hva ville dere gjort??
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 De fleste fortjener en ny sjanse, og er han virkelig blitt rusfri så er det dumt om fortiden hans skal ødelegge for noe som kan bli bra. Jeg ville nok ventet en god stund før han fikk møte barnet mitt, men utenom det sier jeg go for it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå