Gå til innhold

Flere som er høygravid?


Romsjulskos har snart to:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høygravid jeg også, 23 dager til termin og faktisk da snart fødeklar som det heter :) Husker nick'et ditt fra BliGravid romjulskos. Gøy å se deg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg husker deg også, skrekkblanda fryd..

 

Ja jeg var veldig aktiv på bli gravid de 14 dagene jeg ventet på å få testet meg.. måtte liksom høre om hver minste symptom kunne være et tegn på graviditet.. he,he... når er d man er fødeklar da? føler jeg har følt meg fødeklar leeeeeeeenge allerede... he,he.. spesielt etter at en av mine beste venninner fikk den 27.07.

 

lykke til alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fødeklar når man har 21 dager igjen. :) Det er først nå jeg begynner å bli klar. Skal ordne de siste tingene her hjemme denne uka, og så håper jeg hun kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Har 25 dager igjen til termin her :) Og er super klar for å føde...hehe...er sliten og lei, og håper veslegutten vil komme ut litt før termin.

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 dager til termin her... Skrekkblandet fryd, ja. Det beskriver fölelsen nå ganske bra syns jeg. Enda 2,5 uke igjen å jobbe, og mye jeg må rekke der, så jeg håper bare at jeg får tid til å slappe og og samle meg litt för lille Ruben kommer. Tror det kan väre bra å la saker og ting "synke inn" litt för det setter igang.

 

Lykke til, alle "höygravide"! Nå blir det spennende tider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, 36 dager igjen her..! Nå er det virkelig ikke lenge igjen, jenter..! Og fortsatt synes jeg dagene flyr..! Føler meg også fødeklar, hehe.. Men er vel det beste for den lille om han holder seg inne et iallefall et par uker til.. :) Er jo koselig å ha ham der inni, kommer nok til å savne det også..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

maria 84: Termin på samme dag ;-)

 

Høygravid her og føler meg virkelig sånn også. Det har blitt veldig tungt den siste uka. Gleder meg til pjokken titter ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 dager igjen! Vi hadde vært et fantastisk syn om noen hadde samlet oss alle sammen og fotografert oss! Og vi er vel i og for seg fantastiske hver for oss og! Jeg syns det er veldig kjekt å få kommentarer på at det er flott med gravide damer og at magen min er fin og sånn. Lykke til med de siste ukene alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 dager igjen til termin... og føler meg klar til å føde! :) men har nok ikke fått alt utstyret i hus enda, eneste jeg har kjøpt til nu e vogna... kanskje på tide å gjøre det ferdig hvis den lille vil ut litt tidligere! :)

det blir kos å se om det er ei jente eller en gutt... :)

 

kos dere alle sammen med magene og nyt resten av svangerskapet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har 40-dagers dag i dag. Jeg er herved høygravid!

 

Jeg ønsker meg gutten min NÅ! Jeg har navn på gutten og alt er klart. Håper jeg får føde litt før tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...