Gå til innhold

På føden 2 ganger i går.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang var natt til Mandag.. Skulle legge meg, lå å så på tv i senga og når jeg skulle til å sove fikk jeg noen intense smerter i magen. Hadde vært "ordentlig" på do 2-3 ganger den dagen allerede, men gikk på do da, å det bare kom og kom. Men fortsatt gjorde det helsikes vondt. Ringte mamma som kom med engang, å mens jeg venta på hu spøy jeg som en gris og måtte sette meg på do igjen for enda en runde med magasjau.. Var så utrolig dårlig å hadde så vondt. Reiste så på føden for å sjekke at det ikke var noe på gang, er jo enda 5 uker for tidlig. Alt var heldigvis fint, og de regnet med omgangssjuken.. Huff.. Så i fem tiden på ettermiddagen kom jeg ut fra dyrlegen med katta, og sa til mamma at jeg lurte på om jeg tissa på meg.. Det rant litt nedover låret mitt liksom.

Gikk inn igjen på klinikken for å låne doen og trusa var blitt våt på en annen måte enn utflod har gjort tidligere. Så jeg trodde med engang det kunne være fostervannslekkasje (kanskje etter den harde natten?). Fikk beskjed om å komme på føden, IGJEN, og ble sjekket.

Alt så fint ut (selvfølgelig), er blitt ganske vant til det nå, disse falske alarmene som skremmer vettet av meg. Pluss at det spekulumet har brukte da han undersøkte meg vaginalt gjørde så sinnsykt vondt. Hadde lyst til å begynne å grine så vondt var det, så kan si jeg gruer meg til noen skal oppi der med henda igjen, for å ikke snakke om ungen som ska ut :( Er bare så klar for å bli ferdig med dette nå, har vært så mye pes å styr.. *SLITEN*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres nesten ut som meg det her, vært inne 2 ganger for sjekk om vannlekkasje, og når han skulle sjekke dette, jeg trodde jeg skulle dø liksom, såå vondt gjorde det ass:/ Fy faen, jeg så nesten voldtatt ut der jeg gikk til bilen, håper jeg aldri får noe sånt opp der igjen:(:(

Godt det gikk bra med deg da, og at det var bare falsk alarm:)

Skrevet

Ja fytti.. Men de skal vel ikke oppi der med sånn spekulum når de sjekker åpning osv når fødselen er igang ? Da er det bare fingre vel ? Helt angst for det spekulumet jeg nå. Har aldri gjort vondt på underlivsundersøkelse tidligere, men nå plutselig er det SÅ pain ? Har jo merka de siste ukene at det er hovent osv der nede, men det får være grenser å da..:(

Skrevet

Jeg håper ikke det assa:(

For makan til vondt da, usj.. begynte å blø jeg, LITT nedpress om dagen her ja:/

Spurte henne om det gjorde vondt jeg, da sa hun nei, trodde jeg skulle dø liksom.

Første jeg tenkte når jeg gikk ut derifra var "Jeg SKAL ha keisernsitt ja"

men flere jeg har prate med som sier det er vondere enn fødsel (det vi gjorde nå assa)

Så jeg vet ikke jeg:/

Skrevet

Usja, kjedelig med sånne bekymringer, men heldigvis så var jo alt i orden :)

Og nei, de bruker ikke monsterutstyr under fødselen hehe, KUN fingre!

Ikke kjenner man så mye til at de sjekker åpningen heller, blir på en måte litt nummen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...