kriztie Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Nå går det jo mot fødsel for de fleste her, å mange har allerede født. Hadde tenkt å snike meg inn hit når lillemann er to år. Da skal vi prøve på nytt:o) Blir da å gå gravid høsten og vinteren. Hva med dere, skal dere ha flere???
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Vanskelig å vite i grunnen, men sånn tanken er nå så begynner vi vel å prøve igjen når vesla nærmer seg året. Hadde vært fint å fått barn i mai/juni neste gang, slippe å gå høygravid om sommeren og heller kunne nyte deilige vår og sommerdager til trilling. Men i det store og det hele betyr det ingenting, det er en velsignelse å få barn uansett årstid MEN - har ingen barn fra før så dette blir helt nytt. Og mye spiller inn: er ungen frisk? Hvordan er økonomien? Helsen? Er vi midt i flytting/byggeplaner? Hvor krevende er den ungen vi har fra før? Utdannelse/jobb? Samtidig er vi ikke superunge lenger og ønsker ikke å vente for lenge med å få de ungene vi skal ha. Kanskje sniker jeg meg inn på BliGravid igjen om et år? (rar tanke, hehe)
Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg håper vi "sees" inne på dinbaby en gang i blandt;) Her kommer nemlig 3.gutten,så her er det stopp! 3 barn på under 6år(en på 5,5år, en på snart 4,5år og en med termin1.sept.),så nå føler jeg at vi har gitt vårt bidrag til verden,hehe... Og ikke minst,føler meg veldig ferdig nå!! Men som sagt,håper ikke det er siste gang jeg ser noen kjente nick her inne:) Spennende å høre hvordan det går etterpå også,men kan tenke meg at det blir litt lenger mellom hver gang man har tid til å logge seg inn:P Lykke til med innspurten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå