iiiise Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Har vært "varpesyk" lenge nå... har hatt en del samtaler med min kjære i det siste. Som er fremgang..Han sier han vil at d skal bare være oss to en stund til.. Jeg skjønner han på en måte, men det blir jo oss to fortsatt også..hmm... Da jeg spurte hvor lenge han tenkte, sa han 1 år ca før vi begynner å prøve.. noe som var kortere enn jeg fryktet, men uansett håpet jeg på noe tidligere.. Føler meg helt ustabil følelsesmessig.. har sååå lysst å begynne snart.. føler jeg maser og føler ALLE rundt meg er gravide eller har baby.. Jobber jo på barnehage, så er ganske utsatt.. har sluttet på p-pillen nå nettopp, men han kjøpte kondomer med en gang.. Han vet hvor mye jeg vil, men føler seg ikke klar.. å nå sier han 1 år før vi kan begynne å prøve.. Jeg synes det er så bra tidspunkt nå. Jeg går jo på skole i tilegg til jobb, nettbasert. så det er absolutt ikke noe problem.. å han har jobb. 1 år føles så uendelig lenge... Tenker så mye, får ikke sove..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Heisann! Jeg sjønner problemet ditt, jeg har det på samme måten selv:( Sambo sier at han vil vente til neste sommer, og jeg er forferdelig verpesyk.. Jeg hadde egentlig håpet vi kunne starte prøvingen neste måned, for da er jeg tom for p-piller. Men vi får se... er jo ikke sååååå lenge til neste sommer da;) Tenk kunne det vært slik det var når våre foreldre var unge.. da var det kvinnene som bestemte når det skulle bli barn!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 ja, ikke sant:P:P bra vi er flere iallefall:) godt å bare få ut litt tanker her inne!! Neida, det er ikke sååå forferdlig lenge til.. bare føles slik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå