Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 mannen i verden, ville du ha giftet deg med meg, da?
blond Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Spørsmålet er heller om du ville giftet deg med meg om du var den eneste mannen i verden.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Hallo.... for ett snålt spørsmål? Hvorfor gifte seg?.... hvis du var den eneste i verden.... hva betyr ett ekteskap for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå