gullet kom 03.07.07 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 JEG er ikke klar... driver å pakker byttetøy og regnklær osv litt sånn halvhjertet... tenker "hva skal jeg gjøre på nå uten gullet???" har jo jobb å gå til men allikavel... kjenner jeg ikke er klar til å gi smilet mitt fra meg.....
Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Vet hvordan du har det. Tulla her begynner også. Blir litt rart da vi har vært hjemme i to år. Har vært fulltidsstudent på kveldstid, men dagene har bare vært en lang ferie. Åpen barnehage flere dager i uka, barnesang, badeland, åpen gård og mye annet koselig:) Blir litt rart ja.
gullet kom 03.07.07 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 jeg har bare vært hjemme i 13 mnd... eldste mann begynnte i bhg når han var 3 år så var jo så mye eldre... føler han trenger meg ennå... hehe... er nok bare jeg som vil kose meg med han her hjemme og ikke dele på han...hehe... men den harde hverdagen må nok begynne en gang den og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå