Shiny84 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 også vil jeg ikke ha........nå har jeg gått å tenkt på dette baby greine siden januar og fremdeles ikke bestemt meg for hva jeg vil.. Har to fra før. Vet liksom ikke om jeg orker fler.......hva med sjalusi osv.. Også er jeg jo midt i en 3 års utdanning, dumt å avbryte også liksom.. Går dette ønsket om baby bort etterhvert eller damer? men jeg tenker jo at jeg ikke vil begynne "pån" igjen når unga har nådd skole alder..' hva med dere....alder på barn og ønsket om å få fler!
mamman til Karoline Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hadde jeg vært i din situasjon så ville jeg ha venta til jeg var ferdig med utdanningen, så om du fortsatt har lyst på da, er det jo bare å kjøre på
emmy99 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Kjenner meg igjen, klarer ikke å bestemme meg.. Har 3 barn, 10, 8 og 4..veldig lyst på en til, men klarer ikke å bestemme meg.. Vet ikke om ønsket om barn forsvinner, grunnen til at jeg er usikker er at jeg synes det er deilig at ungene har blitt så store og selvstendige, vet ikke om jeg har lyst på en ny baby runde.. Grunnen til at jeg gjerne vil er at hun på 10 er mannen min sin, 8 åringen er min og 4 åringen har vi sammen, savner et ordntlig søsken til hun minste, som hun har hos seg hele tiden å ikke bare ver annen uke.. pluss at det er kjempekos med barn da, mannen min har VELDIG lyst på en baby til , mye mer klar enn meg.. Vi får se hva som skjer i høst, men føler jeg burde få senest i løpet av neste år pga ikke altfor stor aldersforskjell på de to minste.. Lykke til med din avgjørelse..
Shiny84 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2008 off, ja, er ikke lett å bestemme seg, all logikk tilsier jo at jeg burde vente til endt utdanning................, men ...... he, he Da er minstemor 6 år, når vi evt begynner prøvingen..dvs ca 7 år når baby kommer, og det synes jeg liksom blir litt stort alderssprang.! vet ikke jeg ass... fler med lignende erfaring... og forsvinner lysten på bebiser etterhvert eller..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå