idamor & lykketrollene Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 har lyst til å starte på den snart men lurer på noen få ting.. hvor mye kan man egentlig spise av forskjellige ting. har skjønt at man kan spise 15 g karbohydrater(?) i døgnet,men hvis man spiser andre ting uten karbohydrater,hvor mye kan man spise da? kan man spise så mye man vil av ting uten karbohydrater? eller hvordan er reglene da?(f.eks omelett)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Ja, det er kun karbohydratene du "teller", alt annet tas mer eller mindre på slump ;o) De 15 g med karber pr dag bør helst komme fra grønnsaker, og da må du (i starten - du lærer deg fort ca-mengder etter hvert), veie det du bruker og vite hvor mye det inneholder pr 100g vare.
idamor & lykketrollene Skrevet 12. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2008 hvordan skal jeg vite hvor mye jeg kan spise og drikke av ting uten karbohydrater?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 det som er UTEN karbohydrater, kan du bare helle i deg så mye du orker. Om du vil ha 10 koteletter til middag, go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå