Gå til innhold

ketolysekuren...noen spm ..


Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst til å starte på den snart men lurer på noen få ting..

 

hvor mye kan man egentlig spise av forskjellige ting.

 

har skjønt at man kan spise 15 g karbohydrater(?) i døgnet,men hvis man spiser andre ting uten karbohydrater,hvor mye kan man spise da?

kan man spise så mye man vil av ting uten karbohydrater?

eller hvordan er reglene da?(f.eks omelett)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er kun karbohydratene du "teller", alt annet tas mer eller mindre på slump ;o) De 15 g med karber pr dag bør helst komme fra grønnsaker, og da må du (i starten - du lærer deg fort ca-mengder etter hvert), veie det du bruker og vite hvor mye det inneholder pr 100g vare.

Skrevet

dytter litt

Skrevet

hvordan skal jeg vite hvor mye jeg kan spise og drikke av ting uten karbohydrater?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

det som er UTEN karbohydrater, kan du bare helle i deg så mye du orker. Om du vil ha 10 koteletter til middag, go for it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...