Gå til innhold

Crocs er den nye "grilldressen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er den heldige eier av en campingvogn og den står fast på campingplass.

I sommer har jeg vært der i mange uker og jeg har ikke sett noen med grilldresser men en hel horde med CROCS!! Er Crocs den nye "grilldressen" og vil de bli like harry om noen år?

Crocs kan gå til små barn men mannfolk i str 45 er bare helt fantastisk forferdelig....

Djevelens verk rett og slett:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Crocs er harry, men har jeg ett par? Fysj og fysj! Bruker de ikke utenfor huset da. Også er de fake, teller det da?

Skrevet

Hehehe,Hvis Crocs er djevelens verk skal jeg personlig ta ham i hånd å takke, om de er "Faen" så stygg er de "gudommelig" skjønne på foten.

Skrevet

Smugbruker?

(De teller selvfølgelig ikke når de ikke komme rutenfor husets 4 vegger og ikke er ekte:O))

Skrevet

Ja, du ser jo at Cat, som er kåret til dib's mest harry gang på gang går i skoene, så det stemmer nok det! De er for min del så stygge at jeg ikke har ord. Ikke gode heller for den del! Heldigvis har ingen av mine bekjente slike.

Skrevet

Hehehe, du har så absoutt et poeng der.;o))

Skrevet

Grilldress:D :D :D :D :D

For tre år siden var vi til sverige med ett vennepar, jeg og veninna mi kjøpe oss rosa/turkis grilldress. Make!!! Vi holdt på å le oss ihjel av hverandre, kjøpte til mannene vår og, men av en eller annen grunn nektet di å gå i dem...hm...

Men det syke var at nesten ingen så ut til å reagere no på klesdrakten vår... HEHE!!!

Skrevet

Sagt det før og sier det igjen, jeg hadde ikke en gang hentet posten i slike sko!!!! De er så utrolig GRISESTYGGE!!!!!

Dessuten er de skadelige for hofter og rygg, så absolutt ikke egnet fottøy hverken for store eller små.

Crocs må være tidenes mest usexy plagg, hvis sko kan defineres som et plagg... Hadde min andre halvdel gått rundt i crocs, hadde det aldri blitt noe på ham..hehe..

Skrevet

Tror ikke man trenger å vente noen år på det gitt, harryfaktoren på de skoene er allerede like stor som hos grilldressen :)

Ikke er de spesielt gode å gå i heller synes jeg? lånte et par av en venninne for å kjenne etter, men nei.. Om jeg må ha noe på bena inne så tar jeg på meg et ekstra par med gode myke sokker og om jeg skal ut så tar jeg på meg joggesko :)

Skjønner selvfølgelig at de som står og går mye i jobben bruker slike, men hjemme??

Skrevet

Jeg visste du hadde litt stil, Mom2Two!

Sko som demper for mye (slik som disse skapningene) er ikke bra i det hele tatt.

Skrevet

Er det virkelig et SPØRSMÅL at Crocs "vil bli harry om noen år"? Det er jo allerede på lik linje med grilldresser spør du meg, makan til ufysligheter har jeg aldri sett.

Og nei, jeg syns ikke de er gode å ha på beina engang.

Skrevet

hehe her i huset har både jeg, mannen og snuppa hver sine i forskjellige farger :) Jeg bruker dem sjelden offentlig fordi mine er litt store, skulle gjerne kjøpt meg et par som er passelig. Er jo så lettvindt :)

Skrevet

Jepp, jeg er aldeles enig !

Kort shorts, hårete knær - og crocs str 45 i guffen farge.

Skrekk.

Skrevet

Det var med tårer og tenners gnidsel jeg som høygravid i fjor måtte krype til korset å skaffe meg Crocs pga tømmerstokkvannbein.

Kunne dratt til byen for å kjøpe, men nektet å betale mer enn nødvendig for slike latterlige unnskyldninger for et par sko, så jeg bestilte direkte fra taylorshoes for en brøkdel av prisen. Fikk også en farge som ikke var så grell, samt at de var i en litt annerledes modell.

Har blitt en av skapbrukerne siden det hender jeg slenger dem på meg når jeg er hjemme (les inne, hehe).

All honnør til de som bruker dem daglig både ute og inne. De er tøffe!

Det er ikke jeg.

Skrevet

Så konklusjonene er at Crocs er den nye grilldressen.

Gud jeg er glad jeg ikke har grilldress og crocs men campingvogn har jeg- kanskje det jeg ikke er så harry allikevel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...