Cat.68 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg nekter å tru at dere faste med nick ikke klarer å skape litt debatt her inne.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Sorry, men drittungene mine har infisert mine pcer med virus, så nå må jeg løpe mellom drittungenes pcer for å be om tillatelse til å låne pc noen minutter:-) Ellers er det jo fremdeles litt mmoro fyre løs på kalkunligaen på den nye kranglesiden!! Holder stand der til de åpner kkalkunknappen igjen på denne siden:-) Jeg lever tross alt av å plage ræva av anonyme:-)
Cat.68 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 ;o)). Sånn sett må jo anonymsiden være perfekt for deg. ;o))
Gjest Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Lurer jeg også på. Er jeg en av de faste med nick? Og hva med å lage litt liv selv? Det har jeg faktisk aldri sett.
Cat.68 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 Åhh joda jeg har prøvd å lagt ut bete til ulvene. Men det blir jo ikke noe debatt uansett.
ragna Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 hvilke innlegg mener du da? det du lagde for ca 2 år siden?
Cat.68 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2008 Hehehe, nei faktisk ikke. Om jeg gidder skal jeg lete meg litt tilbake. Men med den håpløse søkefunksjonen her kan det jo ta sin tid.
Cat.68 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2008 Wow, nå blir jeg imponert. )) For gammel, jeg fyller rigtignok 40, men er fortsatt småbarnsforelder, og gjennom det kvalifiserer jeg vel til å være her. Ser opp til de værste kranglerne?? jeg er gammel nok til å være forbi det statdiet at jeg føler trang til å se opp til noen. Men liker mange av de det gjør jeg. Men det komme av andre ting en det dem presterer her inne. hahaha. Er bare fjortiser som trenger idoler.
Gjest Zima *pergo* Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Sikkert av samme grunn som da du spurte for 1 mnd siden, 2 mnd siden, 3 mnd siden etc... Gjør noe med det.
Cat.68 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. august 2008 Prøver jo, såg ut til at det endelig skulle skje noe å, men................nei.
tante grusom master of law Skrevet 19. august 2008 #12 Skrevet 19. august 2008 hvorfor kan dere ikke bare gå inn på anonymforum og krangle der? Navnet på forumet spiller vel ingen rolle?
Dancing Queen Skrevet 19. august 2008 #13 Skrevet 19. august 2008 Du Cat.68..Du er 40 år og småbarnsforelder.. du er jo gammel! til å ha så små barn! men siden du har barn så har du all rett til å være her.. sant nok..
Cat.68 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. august 2008 Phø, kan sikkert yngle av meg flere og jeg om jeg vil. ;o))
nati, knotten & lille karamell Skrevet 19. august 2008 #15 Skrevet 19. august 2008 Var det ikke mange her inne som brølte etter en anonymfri krangleside...deriblant du!? Videre kan det jo tenkes at mange kranglere faktisk sitter på anonymforumet fordi det faktisk er mye kjekkere å fyre opp under en krangler hvor man kan være anonym. Hilsen anonym som signerer med nick!
Cat.68 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 19. august 2008 Feil,feil,feil........... Jeg ba ALDRIG om en anonymfri krangleside. Jeg ba om bedre moderering.
Dancing Queen Skrevet 19. august 2008 #17 Skrevet 19. august 2008 Ja det kan du helt sikkert!.men kanskje du skal tenke på barnet? Når han eller hun konfimeres så er du pansjonist og klar til å bli bestemor! Jeg syns det er både rart og dårlig gjort mot barnet at dette er blitt så vanlig..
Cat.68 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #18 Skrevet 19. august 2008 Kanskje du skulle lære deg å telle før du ytrer deg.Hehehehe ))
Dancing Queen Skrevet 20. august 2008 #19 Skrevet 20. august 2008 Du tokk ikke den nei.. Var det ikke du som maste om mer krangling? Er det virkelig alt du har å si!? Dårlig!! Har du lagt merke til at foreldre til barn med skader og sykdommer er alltid av de eldre..? Det er så utrolig mye større sjanse får at ditt barn skal får en sykdom som han eller hun må leve med resten av livet!! Dere eldre foreldre tenker bare på dere selv.. Skjønner ikke hvordan mange kan mene at dere er så mye bedre foreldre enn oss som er unge og friske! Vi kommer til å være der for barna våres i mange år!
Cat.68 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #20 Skrevet 20. august 2008 Ja det var sikkert derfor jeg mistet den lille gutten vår som ingen nyrer hadde.........................Vel vet det ikke var derfor for å si det slik. Mange av oss eldre mødre får ikke ungene på snor men må kjempe for å få dem, derfor at man kanskje blir eldre en det man i utgangspunktet tenkte. Jeg er faktisk ei ung mor også, fikk min første da jeg var 19 så har prøvd det å. og jeg har aldrig vært med på den diskusjonen om yngre/ eldre mødre, da jeg ikke trur god mor har en alder. Og om du kommer å være der for dine barn lenger en meg har du ingen som helst aning om da ingen kjenner fremtiden. Men lev i din lille bobble du. Jeg lever flott i min.;o))
Aylinah Skrevet 20. august 2008 #21 Skrevet 20. august 2008 Ellers har du det bra med deg selv eller Helenemor? Kunne kanskje vært en ide å bruke hodet litt før man snakker noen ganger. Hva er det for noe å si da,at de som er "eldre" er de eneste som får syke barn,eller barn med skader. Ærligtalt,skamme seg. Å du,pass deg for karma...........its a bitc*h
Dancing Queen Skrevet 20. august 2008 #22 Skrevet 20. august 2008 Jeg har det veldig bra. Enda bedre når jeg har sagt det jeg mener. Jeg liker også å høre hva andre mener. Men jeg tror ikke på karma, desverre
Supha Skrevet 20. august 2008 #23 Skrevet 20. august 2008 Hvis man ikke kan utvise en noenlunde voksen atferd når man er 40 år, da er det faktisk ikke håp for moding i det hele tatt..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. august 2008 #25 Skrevet 20. august 2008 Må man ha et ønske om å være voksen til en hver tid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå