Meg og knoll&tott Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Vel, er vel ikke akkurat noen tryllekunst, men no har jeg klart å koble til både trådløst nettverk OG printer:) Stolt av meg sjøl:) Hehe
Meg og knoll&tott Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Takk takk:) Skikkelig stolt av meg sjøl:) Er litt grønn på sånne ting, men må jo bare prøve:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Så flink du er, hehe =)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Ja, og nå kan du! Er det ikke deilig at du prøvde og mestret det? Nå kan du legge deg med en god følelse i magen=) (Jeg kommer nok til å legge meg med en tom følelse i magen, siden jeg må sympatifaste med mannen min. Dumme undersøkelse han skal gjennom i morgen!
Meg og knoll&tott Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Kjipern da... Hvis det er noen trøst, så er magen min veldig tom og... Har så tannpine, klaret ikke tygge mat, har levd på frukt idag og igår:( Prøvde meg på suppe, men varmt var ikke lurt. Tannlegen imorgen:(:(:(: Du får "gå på do" når han har sovnet, og snike deg i kjøleskapet!!! Lykke til for mannen din imorgen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå