Litt tjukk på midten Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Kjæresten min er jo selvfølgelig glad for at vi skal ha barn sammen, men det er det. Han blir småsint når jeg kommer hjem med klær (har kjøpt to sett med klær til ungen, noe jeg selv synes er lite) Kjøpte ei barnevogn for ikke lenge siden, det likte han heller ikke, han mente det var for tidlig. (Er snart 6 mdn på vei) Han brydde seg heller ikke om å være med på UL; "Må jeg være med eller?" var alt han sa til det. Er jeg rar fordi jeg synes det er for dårlig av han at han ikke intereserer seg noe særlig?
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Kjedelig når det blir sånn kan jeg tenke meg, men han kommer nok til å se HELT annerledes på det når babyen først kommer skal du se Her er min samboer sånn midt på treet i grunn, han vil selvfølgelig være med på ul osv men han er ikke super interessert sånn som jeg er. Men nå har vi en datter fra før og jeg vet at idet babyen kommer ut så er han superpappa for alle penga Er kanskje ikke så rart at mennene ikke er like interessert som oss, de får jo ikke noe forhold til barnet før det kommer ut.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Det her er 3. gangen her og mannen min er heller ikke den som ligger og koser med magen og kjenner etter spark hehe. Han klarer ikke å forholde seg til den i magen. Var med på UL da, men det er det. Synes ikke noe om at jeg har bestilt 3d ul og blir ikke med på det, men det er helt greit for meg. Han har vært sånn med alle. Men med en gang bebisen er ute er alt forandret og det er tydelig hvor høyt han elsker de små. Han sier det selv, klarer ikke å få noe forhold til babyen i magen, men gleder seg så ufattelig mye til han kommer ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå