Gå til innhold

Dere som slanker dere med ketolysekuren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere? Har tenkt på å begynne, men lurer på om noen har lyst til å fortelle om sine erfaringer... :-)

Hva spiser dere til frokost feks. Enn hvis dere har det travelt en dag, er det da noe en kan spise som går litt kjapt å lage?

Kan ikke noe om dette jeg, men har hørt mye positivt. Så blir kjempeglad for litt tilbakemelding fra dere erfarne... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gått ned 12 kg på to mnd på ketolyse... vær litt mindre flink et par uker nå men går fortsatt ned. spiser gjerne egg og bacon, grillet kylling eller gele med fløte og jordbær til frokost...

Skrevet

jeg begynnte i dag, er spent.. jordbær med fløte, gele? kan jeg spise sånn?? ooh, har så luyst på noe friskt..

Skrevet

jepp kjøp heistad sin gele eller lag selv med fun light saft. så slipper du karbohydrater. Kan ikke spise flust av jordbær men jeg la meg på ca 10 hver dag uten å falle ut av ketosen. knuste det sammen med fløte. Var godt men er passe lei etter 2 mnd he he

Skrevet

kan man spise heistad sin ja.. jeg lurte litt på dette, men var usikker ang disse søtstoffene.. for er jo noen man skal holde seg unna.. må vel studere i boken igjen..

Skrevet

Vi begynte på nytt i forrige uke, Har tatt av meg litt over 2 kg siden da:)

I dag har jeg med ett kokt egg og fedonskive til frokost.

Til kvelds i går spiste vi ketolyseis med vanilje og jordbær.. nam!! Vi spiser veldig mye blomkål og brokkoli grateng istedet for potet. Er bare 4 carb pr 100 gr i de. Også henter vi litt fra fedon, feks squashsuffle til fisk er kjempe godt! Som saus til fisk steker vi champingong og løk og har rømme eller cremefresch over.. snadder!

Pizza med ketolysebakemiks-bunn er helt grei, bare man har masse snadder fyll på!

Og herstad sine desserter er geniale, vi bruker å ha vaniljekrem med jordbærmousse. Lager mousse av geleen.

Skrevet

Hørtes jo ut som det var mye godt der ja... :-) Men hvor får en tak i dette da? Fedonbrød, ketolysebakemiks og ketolyseis? En vanlig dagligvarebutikk?

Noen flere som har råd og tips?

Skrevet

www.lavkarbo.no

www.ketolyse.no

Skrevet

Ikke jeg som slanker meg, men mannen, men jeg lager mye av maten, siden jeg er i permisjon.

Kok egg i store doser slik at du alltid har kokte egg klare. Vask salat og bryt det opp i biter, la det ligge i en tett boks/pose i kjøleskapet så er det også klart. Avocado er enkelt og greitt.

Lag i stand frokost og lunsj dagen før. Omelett, kylling kan fint nytes kaldt. Tunfisksalat er jo heller ikke dumt.

Kjøp boka, det er faktisk litt viktig å lese hele greia for å vite hva du går til og hvilke nybegynnerfeil som kan unngås. Hva du kan forvente den første uka (slapp, dårlig) osv. kan også lånes på biblioteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...