ls83 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 jeg fikk ei lita jente i uke 30,, eksen flyttet ut midt i svangerskapet, var veldig tøft for meg, kan du se om et ordner seg mellom oss igjen? jeg er født 160183
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg tror desverre ikke det ordner seg igjen.... men du finner deg en ny god mann, som vil bli veldig glad i deg og din datter:) Husk, jeg er ikke veldig sikker på mine intuisjoner over nett, så var veldig usikker på om jeg skulle skreive ned det som kom til meg..så ta det med en klype satlt INA
ls83 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 takk, kan du se om det er noen ny dame som han er med, ? kan du se grunnen til at han flyttet? jeg hadde ikke spurt hvis jeg ikke vil høre svaret..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 jeg er ikke særlig god på kjærlighet... spår helst inne graviditet/fødsel og sånt... får ikke opp hvorfor han forlot deg..tror kanskje bare han var lei...ordet lei kommer iallefall, vet ikke om det kommer for du er lei deg, eller at han dro fordi han var lei... INA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå