Gå til innhold

Slimpropp igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på om det er slimproppen som har gått her, eller hva det er. Tror nesten jeg ringer sykehuset i morgen å hører for sikkerhetsskyld i og med at jeg bare er i uke 33. Jeg har lest litt på nettet at den kan gå så tidlig som 3 - 4 uker før fødselen, men allikevel er det vel for tidlig at den forsvinner nå?? Det begynte for et par dager siden med litt slim da jeg var på do. Hadde litt i trusa samtidig som jeg måtte tørke meg flere ganger for å få bort alt. I går merket jeg ikke noe. Nå i kveld kom det mer enn for et par dager siden. Måtte tørke flere ganger. Det er ikke tegn til blod i slimet, men det er geleaktig og blankt og tjukt. Ja, jeg vet det høres ekkelt ut, men vi er vel vandt til det her inne nå!?? hihi;) *flau* Jeg skjønner bare ikke hva annet dette slimet kan være.

Debatten om slimproppen har vel gått flere ganger her inne, og folk begynner kanskje å bli litt lei. haha:P Men håper noen kan hjelpe meg litt til å finne ut av hva dette er. Får som sagt ringe føden i morgen å høre. Det skader jo ikke å sjekke det. Eller er jeg litt hysterisk da ?? Hmm.. Liker ikke å "mase" på jordmødrene der borte. hehe =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper det ikke er slimproppen. Men er det den så er det normalt at det dannes en ny slimpropp når det går før man er moden. Men kanskje like greit å ringe så du får skikkelig svar av noen som kan dette.

Skrevet

Det kan høres ut som om det er den berømte proppen ja:o) at det ikke er blod med den vil jeg tro er et godt tegn, siden du ikke er lenger enn du er.. Jeg har hatt samme ting nå de siste dagene, men hos meg er det blod, og jeg er da snart ferdig(håper jeg :o) -38+3 idag..

Bare til å ta en telefon imorgen og spørre om den kan gå tidlig og likevel holde seg.. akkurat som om jeg har hørt noe om at det kan danne seg ny?? men det må du ikke ta for god fisk altså.. :o) Om du er i uke 33 og det går 4 uker, så er du da faktisk utenfor den premature grensen.. :o)

Skrevet

Ja, det er jo dette med at det ikke er blod i slimet som gjør meg så usikker, men som du sier er det antageligvis bare et godt tegn uansett! =) Jeg får ringe i morgen å høre og håpe det danner seg en ny propp her.

Takk for svar allikevel jenter. Det er godt å snakke med noen som har en viss anelse om hva man går gjennom og hvordan ting er!

Camilla- For deg høres det jo ut som ting kan skje ganske snart! *krysse fingre* ;)

Skrevet

Mathild£: hehe, vi krysser for det, men er redd han bare lurer meg ;o) Hadde virkelig rar følelse i helga, men nå har det liksom roa seg litt igjen.. sukk, jaja - skal på kontroll i morgen, og har lyst å tigge meg til en undersøkelse for å sjekke modning osv.. vet ikke om de gjør det siden det er gyn.lege med ul, men hadde vært gøy å visst om det er noen endring av et slag nedi der :o)

Skrevet

Ja, skjønner at du føler behov for å vite om det skjer ting nedi der. hehe :o) Du burde jo prøve å tigge LITT da. hihi;) Kanskje du er heldig!

Skrevet

hehe, ja skal prøve å blunke veeeldig med vippene og fortelle detaljert om det blodige slimet som kom ut... uffda.. alt en gjør ;o)

Skrevet

Hihi=) Ja, det blodige slimet er det viktig å få fram !! Du får fortelle meg i morgen hvordan det gikk, så kanskje jeg kan få noen fine tips her! ;)

Skrevet

Hihi.. ja det skal jeg ;o) Om ikke får jeg vel få meg time hos jordmor om en liten uke eller noe.. om jeg går så lenge.. hadde bare likt å visst NÅ.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...