Frk Vims Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Har hostet over ei uke, og de siste dagene har jeg hatt voldsomme "hostekuler". Blir helt ødelagt av de... Er det noe å få mot dette som hjelper da tro? Er egentlig i bra form ellers...
Joikaboll@ Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Kikhoste? Hadde dette selv og det var helt pyton. Påvises med en blodprøve i tilfelle.
Gjest fantasiløs Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg tenkte også på kikhoste - da er man ikke forkjølet ellers, og får noen vanvittige hostekuler. Du hoster til du kaster opp, om du ikke i mellomtiden har klart å slenge i deg mengder med vann eller noe... Jeg hadde en vanvittig hoste, slik du beskriver, for 2 år siden. Skjønte bare ikke hva det var. Hadde aldri vært borti noe lignende, og forkjølet var jeg heller ikke. Ingen hostesafter virket, ingen pastiller, ingen ting. Kun vanndrikking ved hver kule. Jeg hostet til og med på meg ribbensbrudd - dritvondt!!! Jeg var så dårlig at du aner ikke. Men ingen forkjølelse, ingen feber.... - LESTE ETTERPÅ AT DET VAR KIKHOSTE EPEDEMI I KOMMUNEN. herregud... Hadde jeg visst bedre hadde jeg jo gått til legen - men jeg har liksom ikke for vane å gå til legen bare for en 'forkjølelse'. Etterpå har jeg hørt at det slettes ikke er bra å hoste så forferdelig - så KOM DEG TIL LEGEN! Dette bør du få sjekket opp i. For mange av oss voksne har jo trippelvaksinen etterhvert begynt å gå litt ut på dato, for å si det slik, så det er ikke utenkelig at vi kan få kikhoste...
Frk Vims Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 Tror ikke det egentlig, har vel litt spesiell hoste da? Klarer du å forklare hvordan det var å ha det?
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Jeg hadde Kikhoste som 17 åring... Fæle greier.. Husker ikke om jeg fikk noe for det, men var hos legen og han sa det var en avstammer av den gamle kikhosten.. Ta deg en tur til legen du....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå