Plutseliten :) Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg har skjønt at å overse noe/noen ikke er bra. Så etter nå å ha beklaget feilen jeg har gjort på modne ang bursdagen min,kjenner jeg på at den følelsen av å ha gjort noe galt og unnskylde seg for det...det har jeg gjort for mange ganger i mitt liv. Jeg har blitt behandlet dårlig i for mange år,noe som også var med på å utløse sykdommen min. Det er ikke verdt det lenger. Og det er den følelsen jeg fikk nå. Kjenner jeg er lei meg og trekker meg fra dette mens leken er god. Takk for alle de flotte menneskene jeg har blitt kjent med,takk for at dere har delt deres hverdag og fest,sorger og gleder. Tusen takk for god støtte og oppmuntring i vanskelige perioder og for mange gode råd! Ønsker dere all lykke videre. Ta godt vare på dere selv,og de dere er glad i. Klem fra
Karomamma Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Oi da, hva har skjedd? *løper inn for å sjekke*
Karomamma Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Huffameg, jeg tror ikke du trenger å unnskylde!! Du har jo takket både her og der, jeg har tatt det til meg, jeg! Jeg er helt sikker på at det var ment som en hyggelig påminnelse og at du rett og slett misforsto litt Det kan være utfordrende å kommunisere skriftlig og misforståelser kan oppstå. Det har skjedd før og kommer helt sikkert til å skje igjen Håper å se deg igjen både her og der, Plutseliten!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Oi da... nå sitter jeg her og blir litt trist på dine vegne.... For jeg har jo kjent på følelsen selv.... Nå er jo ikke jeg så ofte på modne, så jeg må gå inn for å lese for å forstå. Håper det holder med en liten pause og at du kanskje kan komme innom å dele små og store ting med oss?? Kan du ikke lese av og til i det minste da, så kan du kaste deg med på et treff , det hadde vært hyggelig:o) Kos deg masse til lørdag, håper været kan være på deres side... selv om det er litt regn om dagen. Nå må du ta vare på deg selv og pleie kroppen, så det ikke blir for mye å slite med..... Håper vi kan se nicket ditt igjen:o) mamma søker barn-har fått 2
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jeg håper ikke det var mitt Oops som utløste dette!!! Jeg skrev Oops fordi jeg ikke trodde du hadde sett det, men det hadde du jo:-) Men jeg har sendt deg en pm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå