Gå til innhold

Libero eller Pampers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bleietype liker du best og hvorfor (og til hvor gammelt barn og hvilket kjønn?)

Har en datter på en mnd, og har brukt den minste Pampers til nå. Prøvde nå den som er str større (fra 3-6 kg) og syns at dersom lille jenta bæsjer endel, så lekker det ofte fra bleien... Kanskje Libero er bedre?

Og syns jeg også har hørt et eller annet sted at et av merkene passer best på jenter og det andre er best på gutter?

Pampers er jo greit med disse bleieavtalene, men har ikke sjekket prisen på Libero... er det dyrere med Libero pga dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her bruker vi coop sine midi bleier... er 5 mnd tuppa vårres =)

Skrevet

Vi bruker Pampers og er veldig fornøyd med det. Snuppa er 14 mnd. Kjøper de i esker på rema. Masse bleier for lite penger!! :-) Syns pampersbleiene er mykere og tynnere enn for eks libero.

Skrevet

har brukt libero til jenta vår på 6 mnd hele veien, og vært kjempefornøyd.Har ingen planer om å bytte :) Dersom du kjøper libero på kiwi, får du hver 4 pakke gratis, + at str 2 (3-6 kg) koster ca 20 kr.

Brukte pampers på gutten vår fra han var 4 mnd, og syns den var best til han. Han har brukt pampers siden :)

Skrevet

Vi bruker libero og er kjempefornøyde. Har brukt de siden datteren vår ble født.. Kiwi har bleieavtale m libero:) Har prøvd pampers, men hun fikk utslett..

Skrevet

libero nr. 3 til 7 koster 47kr på kiwi. de har bleieavtale også.

nr 1 koster 12,50 og nummer to (4-6kilo)koster 20kr. bleieavtaler gjelder jo selvsagt også på disse.

dette var prisene sist jeg var på jobb hvertfall;)

ellers bruker jeg pampers og har gjort det hele tiden. min er snart 1år.

han er veldig smal over hoftene og ganske slank så pampers har sitti best på han fra dag en.

slik jeg ser på så passer pampers best til lange og smale barn for de er høyere i livet. libero passer til barn er barn som er litt bredere i fasongen. men det er min erfaring. ikke alltid at disse to bleiemerkene passer alle unger uansett!!

har hørt at pampers passer gutter og libero passer jenter men det er nok bare veldig tilfeldig og meeeget individuelt. alle barn har ulike bleiebehov så her må man i grunn bare prøve seg frem;)

Skrevet

Snuppa mi bruker Libero. Hun er 16 mnd.

Bruker Libero, forde hun blir så enormt sår av Pampers.

Skrevet

Her bruker vi pampers til gutten vår på 17mnd.

Kjøpte en pakke med libero up and go når vi var på ferie, men han vil ikke ha de på, går å river i bleia, og viser tydelig at den ikke er noe god å ha på. Så her velger han selv:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...