Gå til innhold

Kan dere fra Bergen se her litt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i April og leter etter lokale.

Det behøver ikke være så fancy. Men billig :) Må kunne holde mat og drikke selv. Så ett grendahus, idrettslag, ungdomshus e.l. kanskje :)

Jeg holder på å lete meg ihjel her på nettet.

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bergen internasjonale kultursenter:)

Ligger i Kong Oscarsgt.

Skrevet

vi holdt festen på fana roklubb ved nordåsvannet. Betalte ca 5000 i husleie. Det er gate gourmet som leier ut (som du evt.må kontakte) må bestille hvertfall hovedrett fra de. Vi stod for dessert, all kake og drikke selv. Vi ordnet også med egne servitører og pynting av lokale selv.

Vi var 63 til middag og 75 til kaffi.

Jeg har foresten brudekjole og brudepikekjole til salgs:)

Lykke til på dagen:)

Skrevet

Takk for det :)

Vi skal bare ha venne og familiefest derfor lett servering.

Middagen skal vi ha fredagen hjemme med foreldre og søsken :)

Brudepikekjolene er i boks. De hadde salg på en barnashus butikk så fikk til begge jentene for 600kr. Var fornøyd da ja :)

Har du bilde av kjolen da?

Skrevet

Fant ikke noe skikkelig info på Bergen internasjonale kultursenter.

Men kan ringe der i morgen. Du aner ikke hvor mye prisen ligger på da?

Skrevet

Kor i Bergen gifte du deg?

Spør rundt på ulike skoler (grendaskoler), de har kanskje en gymsal eller lignende dere kan leie... (Men hør da også om du kan servere alkohol, og om kor du kan få tillatelse til det om det går an i selskaper osv..)

Skrevet

Vi skal gifte oss i Ytrebygda/Fana. Har ikke helt bestemt oss for hvilken kikre enda. Kommer jo litt ann på hvilken som er ledig også :)

En gymsal er jeg redd vil bli for stor. Sånn at det ser ut som det er hundre gjester som ikke har møtt opp... hehe

Grendaskoler er jo mindre. De har vel mindre gymsaler også kanskje.. hehe :)

Her er det bare en dag siden vi bestemte dato og jeg er begynt å stresse allerede.

Og det har jeg lovet gubben at jeg ikke skulle gjøre... hihi. Jeg tror jeg bare får stresse i det skjulte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...