konvall Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg er ei jente på 36. Har tre barn. Har lett titt etter et forum for oss "gamle" jenter. Håper det er greit at jeg slår meg sammen med dere...
iznogood Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 velkommen til oss - håber du vil trives :-) kjekt med nye nick (kjekt med de gamle også, altså) jeg er 41 år (men det er fordet bare mor min som er gammel) og har 3 barn i alder, 9, 3 og 2. bor der hvor det ofte er breiflabb over alt, og er nok en breiflabb selv også :-)
Trollmora Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Velkommen inn hit ) Jeg er 42 (....iallefall litt til...) har to barn på 3 1/2 og 6 år. Modne jenter kan være både barnslige og gamle så jeg synes det er ett fint uttrykk om oss mødre som ikke er først i 20-årene.
Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Hei og velkommen til oss konvall. Jeg er 34 år, gift og har 3 barn. Gutt snart 3, gutt 8 og jente 11. For tiden er jeg hjemmeværende.
Maud Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Velkommen hit! Det er morsomt med nye nick og her er det alltid plass til flere :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå