Venter på sommer,sol og barn Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Kan være jeg rett og slett tisset på meg i det jeg hadde gått ut av senga. Jeg har trodd et helt til nå. Men så har jeg prata med ei venninne, og hun sa at det kunne være vannet.. var kanskje en halv dl eller noe.... noen som vet om det er noen spessiell farge, lukt på det?
Venter nr 2 - 08.08.08 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 hei. pleier som regel og være helt blank farge på det,og lukter litt søtt. vannet mitt gikk sist,kom veldig mye hos meg så var ikke i tvil,men er som om du tisser på deg,bare du ikke klarer og stoppe det. hvis jeg hadde vært deg ville jeg har ringt til føden og hørt. kan være en risiko om infeksjon hvis vannet har gått.
Tita&Tage Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Hos meg gikk vannet uten at jeg helt klarte å tro at det var det som skjedde. Det var ikke mer enn det du beskriver... jeg fikk antydning til rier i noen timer etterpå, men de ga seg i løpet av natta...så jeg ventet i tre døgn til jeg skulle til jordmor på rutinekontroll. Da ble jeg sendt på sykehus med en gang og fødselen ble satt igang. Om du kontakter føden er det raskt å sjekke om det var fostervann som gikk. Greit å få sjekket med tanke på fare for infeksjon om det går for lang tid fra vannavgang til fødsel Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå