Matildesnusk + lille ups Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Noen som er medlem her? Er det noe tess? Blir man mer motivert til å holde på? Jeg er lei av disse overflødige kiloene nå...
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg var med for to år siden, gikk ned 10 kg på 2,5 mnd. Men gikk sakte men sikkert opp litt etter jeg meldte meg ut, for man må nesten fortsette med en ny livsstil for å holde vekten nede.. men var en nesten altfor enkel måte å gå ned på
1kar&1møy&meg™ Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Det eneste som har hjulpet meg er å kutte ut karbohydratene..... da ble jeg kvitt søthunger og fikk et bedre humør med en gang. Jeg spiser rene råvarer som kjøtt, fisk, grønnsaker som vokser over bakken (altså ikke potet, gulrot og kålrot) og salat. Holder meg unna ris, brød og pasta. Har gått ned 8 kilo på 8 uker og trives utrolig nok veldig godt.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 ja det var nesten sjokkerende lett å gå ned i vekt i vektklubben. det er et bra alternativ for de som ikke har lyst å kutte ut noe mat helt. jeg gikk ned 1 kg i uka og spiste god og sunn mat, samt sjokolade hver dag. Har ikke vært sulten en dag.
ALIICE Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Steike! Tror jeg melder meg inn med en gang:)
Minnie Mom Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Gikk ned 10 kg i våres. Veldig fint verktøy, men man må jo være motivert, for jobben må man gjøre selv.. )
~sjiraff~ Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Jeg gikk ned 15 kg for 2 år siden, stabiliserte meg på 5 kg høyere da, så ett halvt år etter jeg sluttet med vektklubben hadde jeg altså gått ned 10 kg. Disse tid var borte helt til jeg ble gravid og superkvalm igjen.. Spiste for ikke å spy, og nå er jeg samme sted jeg var da jeg begynte den gangen... ( Men det funker bra! Men motivasjonen må være der.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Jeg synes det var vanskelig å holde seg til programmet, jeg har gått ned 8 kg, men på 2 år!!!!! Uansett hvor mye jeg trente og lite jeg spiste så stod vekten min på stand by i mange, mange måneder, den rikket seg faktisk ikke ett gram en gang - det er tøft og umotiverendes! Så jeg slet veldig med å gå ned i vekt, har fortsatt en 5-6 kg for mye, men er ihvertfall veldig fornøyd med de 8 kg jeg har gått ned =) Har ihvertfall ikke gått de opp igjen =) Lykke til =)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 11. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2008 Da har jeg meldt meg inn og fylt inn i dagboka hva jeg har spist i dag. Og jammen har jeg bare fått i meg 1005 kcal i dag! Synes jeg har vært ganske flink også da. Men hva er det galt med gulrot? Trodde den var så sunn.. Yndlingsgrønnsaken min jo!
~sjiraff~ Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Er det noe galt med gulrot da? Husk at det er viktig at du spiser nok også. Spiser du for lite begynner kroppen din på sparebluss og tviholder på alt den kan. Lykke til!
Matildesnusk + lille ups Skrevet 11. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2008 Ja det var noen som skrev over her at en skulle holde seg unna grønnsaker som vokste under bakken, blant annet potet og gulrot.. hm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå