Gå til innhold

Vårt lille midtpunkt og meg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper nicket tilhører den bloggen jeg har sett på nå da...! Hehe, er ganske sikker :) Var bare så utrolig nydelig det bildet av deg og datteren din i sofan, og det gikk ikke an å kommentere i bloggen din! Så utrolig lik hun er på deg :) Tror dere får problemer med å holde guttene unna den skjønne tulla ja, hihi ;) Ordentlig vakker, og virker til å være en luring så det holder! Gøy å følge bloggen din!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei- bare bytte litt nick jeg nå.. hvilken bligg har du hvert på da??? hehe har ikke lagt ut noe bilde av oss i sofaen nå nylig, men kanskje i sommer?!

 

 

hmm, får håpe det var min da;) hehe (koselig hvis noen vil følge med på min blogg også)

Skrevet

Der fikk jeg ditt riktige nick, så nå har du fått pm i stedet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...