Gjest Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Håper nicket tilhører den bloggen jeg har sett på nå da...! Hehe, er ganske sikker Var bare så utrolig nydelig det bildet av deg og datteren din i sofan, og det gikk ikke an å kommentere i bloggen din! Så utrolig lik hun er på deg Tror dere får problemer med å holde guttene unna den skjønne tulla ja, hihi Ordentlig vakker, og virker til å være en luring så det holder! Gøy å følge bloggen din!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 hei hei- bare bytte litt nick jeg nå.. hvilken bligg har du hvert på da??? hehe har ikke lagt ut noe bilde av oss i sofaen nå nylig, men kanskje i sommer?! hmm, får håpe det var min da;) hehe (koselig hvis noen vil følge med på min blogg også)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Der fikk jeg ditt riktige nick, så nå har du fått pm i stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå