Gå til innhold

Hvordan kjennes nedpress ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangs fødene og er litt grønn noen steder :) Lurer litt på om jeg muligens har noe nedpress selv, men veldig usikker.. Hvordan kjennes det ut, er det mer liv lengre ned? Rundt det området der SF målet måles fra, eller?? :/ Håper på svar :))

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

du kjenner at babyen presser nedover... de ligger i ordet=)

men de gjør litt vondt og du føler hvordan babyen trykker seg nedover....vet ikke helt hvordan jeg ska forklare de for deg=)

 

Skrevet

ja det er nok slik at du rett og slett kjenner det nedover, som stockholms tjej sier :o) jeg har jeg også, synes det er ubehagelig.. ligger med rumpa opp, og da jeg dytta litt i denne idag, kjentes det ut som om han titta ut;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...