Gå til innhold

Hvilket regntøy er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna trenger nytt til bhg. Kjekt med et som ikke er for dyrt, men som tåler litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt reflex sitt.. koster 400 tror jeg for et todelt sett.

Skrevet

jeg var ute å kjøpte reflex regntøy til minsten i dag så håper det er bra:) De hadde et tilbud på regntøy og fleece sett (bukse med seler og genser) til 499.

Skrevet

er ingen butikker som selger det her... :(

Skrevet

hvor bor du da? om du vil si det:)

Skrevet

Gå inn på reflex.no å send de en epost. Du kan bestille rett av de dersom det ikke er butikk i nærheten. Gjort det i dag jeg :)

Skrevet

jeg brukte reflex sitt regntøy når ungen var 1 og 2 år og var fornøyd med det men det var likevel tykt og stivt nok for en så liten og så hadde jo barnehagen fullt med klær under så han så ut som en sprengt pølse og kunne ikke bevege seg og ble dritsur.... Nå i sommer kom jeg over et mye tynnere og mykere regnsett fra abeko og er faktisk mer fornøyd med det..

Skrevet

Har abeko nå, men synes det liksom er litt for tynt, tåler det røff bruk? Har bare brukt det her hjemme så har ikke fått bhg behandling. Regner med at det blir litt mer "brukt" der.

Skrevet

I Bærum...

Skrevet

spørs hvor mye det regner hos deg..

jeg hadde inntrykk av at regntøyet ble hengende MYE i garderoben. Buksa ble mer brukt siden de tok på den når de skulle i sandkassen..

Skrevet

Med brukt mener jeg at det får røffere behandling i bhg enn det gjør når bare hun og jeg har lekt utenfor huset...

Skrevet

Reflex sitt er veldig bra! Koster 299,-

Skrevet

Jeg har to forskjelliger merker med regntøy til henne, et er av dette Reflex merket og det synes jeg ikke er så veldig bra om jeg skal være ærlig. Ikke er den så fin heller :P Så har vi ett fra Helly Hansen - og det er ganske fint og veldig bra;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...