Gå til innhold

Kjenne nedpress i uke 32?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i går og særlig i dag begynt å kjenne nedpress i underlivet. Skal legges til at det har vært stressende dager med barneselskap og familieselskap, men likevel syns jeg det er tidlig,,

Håper det er et godt tegn på at jeg ikke kommer til å gå over termin iallefall..

Andre som har kjent nedpress på dette tidspunkt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det i helga. Tror bare babyen graver seg mer plass. Det kommer og går litt, men gjør temmelig vondt når han styrer på.

Skrevet

Jeg har hatt det sånn i helga og i dag... Kjennes ut som han holder på å grave seg ut eller noe;-)

Tror jeg hadde det sånn sist også, men husker ikke om det begynte så tidlig. Er 31+1 i dag.

Skrevet

Jeg har også det nedpresset og er i uke 32. Jeg føler at jeg får en slags pine/ømhet i skambeinet innimellom all "gravingen" nedentil. Babyen støter borti blæra eller noe så jeg får skikkelige vondt noen ganger. Dessuten har aktiviteten hos babyen vært stor de 3 siste dagene. Det er nesten så jeg får en følelse av å føde hvert øyeblikk. Jeg hadde ingenting av dette sist jeg gikk gravid og selv da fikk jeg 2 uker før termin, så jeg håper snuppa vår ikke kommer så altfor tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...