Gå til innhold

2gutta+Elida okt/nov08


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Velkommen hit!

Vi er nok en av de mest aktive (og hyggeligste ;)) klubbene her på dib. Stortrives i vår "skravleklubb". Håper du kommer til å trives også. Nå er det jo en haug av oss som får 2008 barn, men vi stikker ikke herfra av den grunn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann:-) *takker og bukker* får prøve å menge meg meg gjengen jeg og da:-) du sessa har vel akkurat fått en tut nå sant? hvordan føles aldersforskjellen? jeg har nemlig en ekstremt mamma dalt her, og har en følelse av at han kommer til å blir sjalu.... storebror var 2,5 år når han kom, men han har alltid vært en rolig kar og opplevde ikke noe sjalusi. men spent på hvordan det blir nå... blir 2 år og 3 mnd han når lillesøster kommer... er jo litt mindre. og med deg så blir det vet i underkant av 2 år mellom dem??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linea ble to år to da Linus var 1,5 uke gammel. ;)

 

Hos oss har det gått veeeeeldig bra (bank i bordet). Har ikke merket noe sjalusi, men så har ikke Linea vært noe utpreget mammadalt heller, annet enn hva som er naturlig etter å ha gått hjemme med meg i to år. Det har kun vært et par tilfeller hvor hun har protestert når Linus skulle få pupp. "NEEEEEEEEEIIII!!" roper hun og prøver å dytte han vekk fra puppen. Aner ikke hvorfor, men med litt overtalelse går hun med på at han skal få mat og så er det rolig igjen. Hun følger med på bleieskift og mating med stor interesse og løper til hver gang han knirker. Hun hjelper til og med til med matingen. Når jeg holder puppen i c-grep (er stort sett alltid litt sprengt så jeg må hjelpe han litt med å få tak) så kommer hun med pekefingeren sin og trykker den ned i toppen av puppen. ;) Alt i alt så går det veldig knirkefritt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

banker i bordet sammen med deg:-) godt å få litt erfaringer, rart hvor fort en glemmer ting. håper jeg får en rolig baby denne gang, lillebror hadde nemlig kolikk stakkars så storebror ble satt i andre rekke en stund, men det taklet han bra. er redd for at hvis babyen får kollik denne gang kommer ikke lillebror til å takle det like godt som storebror.... men men, får krysse fingrene og håpe på det beste. uanett så har alt en overgang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...