Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Lurer litt på hva som egentligt er normalt...eller når det kommer til sex er det vel egentligt ikke noe som er normalt, ivertfall ikke etter at en har fått barn;) Men før vi fikk barn hadde vi veldig ofte sex, som regel hver eneste dag og ofte flere ganger til dagen. Nå er det vel sånn ca 3 ganger i uka. Men har en veninne som lar det gå oppimot 3 uker mellom hver gang de har sex og de har bare vært sammen i 8 mnd. Det syns jeg er veeeeldig lite i vertfall siden de er i et så pass færskt forhold. og en annen veninne har det også sånn, men de har vært sammen i 6 år da...Ingen av dem har barn heller...syns at det er utrolig lite med hver 3 uke...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Det kommer jo litt an på enhver det. Ikke alle som har lyst hele tiden, og om man er sliten etter lang dag så er det ikke alltid sex frister. Jeg og min kjære har vært sammen 5 1/2 år, vært gift i et halvt år. Vi hadde sex i januar, og da ble jeg gravid. Før det hadde vi vel i september eller noe tror jeg... Så det gikk vel omtrent 4 mnd i mellom. Sånn er det bare. For noen er det greit med veldig ofte og for andre er det greit med lite
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 De første 5 årene vi var sammen hadde vi sex hver dag og mange ganger for dagen. Nå med to små er det ikke fuldt så ofte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå