PrinsesseVogA Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Merkelig spm kanskje, men noen ganger kommer det en "knerte" lyd fra magen min..!Første gang trodde jeg at jeg hørte feil, eller at det var magesekken, men nå har jeg hørt det noen ganger og er overbevist om at det er fra "baby-magen":) Er 35 uker på vei..noen som skjønner eller har opplevd hva jeg mener?
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Det er helt normalt. Hører det ofte selv. Hvis jeg ikke husker feil, så er det leddet til babyen som knekker. Akkurat som om du knekker fingre o.l.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg og har hørt en sånn rar lyd.. akkurat som om når jeg knekker fingrene eller noe sånt.... snålt å høre lyden fra "baby" magen siden den er myk liksom. Første som slo meg da jeg hørte det første gang var at vannet kanskje gikk... men det lager nok høyere lyd... og vannet har ikke gått med noen av mine tidligere så det hadde vært snodig om det skulle gå denne gangen.
snart4barn:) Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Har også sånn knekke lyd... Trudde det var fra bekkenet som åpner seg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå