Gå til innhold

Andre her med korte sykluser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det uvanlig å ha sykluser på mellom 23 og 26 dager? Sist var den på 24. Synes jo dette er veldig kort og lurer på om det er noen årsak til dette?

Når jeg fikk førstemann hadde jeg stabile sykluser på 28 dgr, men i det siste halve året har det forandret seg radikalt!

Førstemann satt på første forsøk, men nå går jeg inn i min 4. pp. Vet at dette ikke er så lenge, men det er alikevel frustrerende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt sykluser på 14-18 dager i halvannet år! Legene vet ikke helt hvorfor, men de tror de kan være at jeg mangler progesteron, så jeg får ihvertfall provera for å få mer riktig lengde på syklusen.

Tror ikke det skal bli noe vanskeligere å bli gravid med sykluser på 23-26 dager. Så lenge du har el da.

Skrevet

Har opplevd det same som deg, har alltid hatt 28 dagers syklus, men det siste året har det forandret seg frå 21-28, som regel er det 26 som er "normalen" for meg, her prøvd ei stund å bli gravid, men håååper jo å bli det i løpet av kort stund. Jeg har alltid mens14 dager etter eggløsning, so det er jo et godt tegn.

Skrevet

Mener også at jeg har mens 14 dager etter el. Har du holdt på lenge da?

Får krysse alt for at det klaffer for oss snart.)

Takker for svar!

Skrevet

Hei! :)

Ja, jeg har også korte sykluser, men jeg fikk god hjelp av akupunktør, da ble de stabile og litt lengre. Det er verdt et forsøk om dere har kokosyklus.. Jeg har som oftes EL på CD 11-13, med en syklus på gjenomsnittelig 25 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...