Gå til innhold

Jippi for sex :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi-ay-yey, jeg har hatt sex for første gang på 5 mnd idag!! Følte meg som en born-again-virgin; litt sånn sjenert og ...'selfconscious'. Men det var supert :) Jeg misunner alle dere med kjæreste..... på så mange områder, og nå også for sexen. Siden jeg er alene med magen så hadde jeg sett for meg totalavhold i minst ett år... Men en jeg har kjent og hatt et noe av-og-på forhold til i mange år har blitt så superinteressert etter at jeg ble gravid, selvom jeg virkelig ikke trodde han ville ha lyst på meg... sånn seksuelt da - ikke nå iallefall. Jeg bærer tross alt på en baby som ikke er hans. Og jeg har vært lite interessert i å ha noe forhold til NOEN fordi babyen er det viktigste for meg etter at bf stakk.

Men nå føler jeg meg SÅ BRA :) Han ble faktisk like 'oppglødd' nå som før, selvom jeg har lagt litt på meg og magen er stor! Må si det var årets kompliment ;-) Og han koste og kjente på magen etterpå og var så interessert at jeg ble helt rørt... Jeg klarer meg flott på egenhånd, men jammen godt med litt omsorg og hudkontakt også, og følelse av å være attraktiv selv i den mest uattraktive tiden i livet mitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...