Katha_ Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg har ganske vondt på høyre side av navlen og det har pågått et par timer nå. Det er vondt å strekke ut kroppen, ubehagelig å stå og det gir seg ikke selv om jeg sitter nede og prøver å slappe av. Jeg bevilget meg nettopp et varmt og godt bad i karet, men smertene er der fremdeles. Det kjennes ut som en slags muskelstrekk. Jeg har opplevd dette en gang tidligere, også på kvelden. Da gav det seg etter at jeg fikk sove. Noen som har opplevd noe lignende? Er i uke 32 forresten.
Lillepusen-78 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg har et punkt ved siden av navelen som er ømt av og til. Er på venstre side.... Kjennes egentlig ut som om det er huden eller muskulært.... Legen sa at det er normalt å kjenne slikt. Er 36+3, men har kjent det i flere uker. Kjenner det minst om morgenen, eller når jeg ligger på ryggen. Om morgenen er jo magen mindre ettersom magesekken er tom. Tror derfor det handler om at magen vokser og alt strekker seg....
Katha_ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Takk for svar:) Det kommer også noen "hugg" rundt navlen innimellom.. ikke regelmessig. Kanskje det er kynnere. Jeg får vel bare bite tennene sammen og vente til det går over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå