Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips? Hvor finner jeg regnsokker el.l. til barnehage-ettåring? Trenger noe å ha på ham på føttene når han skal være ute og leke. Han står men går ikke noe særlig ennå. Helst i Bergen sentrum, helst i morgen.

Vurderte å kjøpe stonz, var noen her som mente de funket fint som regnsokker, men så så jeg etterpå at noen andre mente at vannet gikk rett gjennom dem. Så da vet jeg ikke om det er så lurt. De er jo ikke helt billige heller, og dessuten skulle jeg helst hatt dem veldig raskt. Men tips til nettbutikker funker det også altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reflex har ! Det er strikk oppe - og det er en tynn såle på dem. Nesten som gummistøvler - bare mye mykere. De har de på Sartor senter og på babybutikken på Nordås vet jeg. koster 199.

Skrevet

Jeg kjøpe på Cubus i vår. Er ikke kjent i Bergen, men vil tro det et eller annet sted finns en cubusbutikk;-)

Skrevet

Jeg kjøpte på Cubus. Veldig fornøyd, de er sydd av regntøy og foret med fleece, tørr og varm når hun krabber rundt ute...

Skrevet

takk for tips, høres ikke ut som det burde være så vanskelig :)

Skrevet

Tenkte på én ting til... regnVOTTER... er det vanlig? Høres jo litt lurt ut. Hvorf får jeg tak i det da?

Skrevet

Fremdeles Cubus ;-)

Men tror de har regnvotter de fleste steder egentlig, kjøpte på Obs! i fjor...

Skrevet

Votter har de overalt. H&M, Polarn, Cubus, Lindex, Barnas Boutique etc.

Skrevet

takk skal dere ha :) egentlig alltid vært fullstendig uinteressert i regntøy, men med et lite barn i vestlandshøst kan jeg nok ikke unngå å tenke på sånt lenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...