twilla Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Tips? Hvor finner jeg regnsokker el.l. til barnehage-ettåring? Trenger noe å ha på ham på føttene når han skal være ute og leke. Han står men går ikke noe særlig ennå. Helst i Bergen sentrum, helst i morgen. Vurderte å kjøpe stonz, var noen her som mente de funket fint som regnsokker, men så så jeg etterpå at noen andre mente at vannet gikk rett gjennom dem. Så da vet jeg ikke om det er så lurt. De er jo ikke helt billige heller, og dessuten skulle jeg helst hatt dem veldig raskt. Men tips til nettbutikker funker det også altså.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Reflex har ! Det er strikk oppe - og det er en tynn såle på dem. Nesten som gummistøvler - bare mye mykere. De har de på Sartor senter og på babybutikken på Nordås vet jeg. koster 199.
mamman til to gutter Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg kjøpe på Cubus i vår. Er ikke kjent i Bergen, men vil tro det et eller annet sted finns en cubusbutikk;-)
Fire småtroll Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg kjøpte på Cubus. Veldig fornøyd, de er sydd av regntøy og foret med fleece, tørr og varm når hun krabber rundt ute...
twilla Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 takk for tips, høres ikke ut som det burde være så vanskelig
twilla Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Tenkte på én ting til... regnVOTTER... er det vanlig? Høres jo litt lurt ut. Hvorf får jeg tak i det da?
Fire småtroll Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Fremdeles Cubus ;-) Men tror de har regnvotter de fleste steder egentlig, kjøpte på Obs! i fjor...
Gjest Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Votter har de overalt. H&M, Polarn, Cubus, Lindex, Barnas Boutique etc.
twilla Skrevet 11. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2008 takk skal dere ha egentlig alltid vært fullstendig uinteressert i regntøy, men med et lite barn i vestlandshøst kan jeg nok ikke unngå å tenke på sånt lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå