Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Har selv trykket disse på vesla sin dåpskjole, ikke slike ille da, men veldig søte. Som en bord nederst på kjolen. Men så kom jeg til å tenke på, da etterpå, tror dere presten vil kommentere dette eller si noe på det?
Mrs. Bouquet Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Neida, han syns sikkert det er søtt. Er helt valgfritt hva en døper barnet sitt i.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Hodeskaller på dåpskjolen?? Tuller du?? Hmm... Men altså, tror nok ikke presten kommer til å si noe, men han tenker vel kanskje sitt hvis han ser det...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Syns kanskje ikke det passer så veldig godt... Ikke fordi jeg tror du mener noe med det, men det er ikke godt å si hva presten vil tro..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Jeg vet du tuller! For du vet bedre selv ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Helt sant jeg tenkte ikke noe over dette , da jeg driver med klær til vanlig, trykker og broderer. Så helt uten å bruke hode så laget jeg disse og de ble så utrolig søte, men etterpåklok tenkte jeg på presten hehe.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Men hallo! Hodeskaller på dåpskjolen? Greit med hodeskaller, moro det, men ikke på dåpskjolen da?! Please........
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Men tror du preten vil bemerke det. Litt på kanten da men det ble utrolig tøft da.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Hvorfro ikke, noe annen farge enn hvit i bryllup var ikke på tale før, men nå er jo alt godtatt der også. Jeg sier go for it=)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Djeezzz..... Du kunne like så godt ha trykket "Hello kitty" på den, akkurat like smakløst og harry.....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Modent...................eh...........not! Lurer på hvor mye mer enn 16 du er.....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Hahaha, dette var jo hakket værre enn at butikkene var fulle av penklær med dødningshoder på til 17.mai... Det er liksom noen settinger det ikke passer seg med dødningshoder, kirka f.eks. Det mener jeg seriøst, selv om jeg er mamma til to små sjørørvere som ellers har hodeskaller på alt fra gensere til underbukser...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Klart en forvillet hønsefitte må komme med slike uttalelser på en seriøs tråd, gå å legg deg di fehode!!hi
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 Nå er jeg personlig imot hodeskaller på klærne til barn i det hele tatt. Og når du har det på dåpskjolen synes nok jeg det er i drøyeste laget. Men hver sin lyst i grunn. En baby og hodeskaller hører ikke sammen uansett hvor "søte" hodeskallene er.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 Snakk om å modent ja! Blir bare bedre og bedre.... Har ungdomsklubben din hatt stengt i hele sommer?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #16 Skrevet 11. august 2008 Selvom du har for vane å gå på ungdomsklubb for å få deg et ligg så vær vennlig å hold meg utenfor akkurat det der er du snill=)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #17 Skrevet 11. august 2008 Eh........nå tror jeg du misforsto litt vennen. Jeg spurte om du kjedet deg siden din klubb var stengt. Men skolen begynner vel til mandag igjen. Så får du noe å bruke hodet ditt på. Annet enn å sitte her med den stygge munnbruken din..........eller rettere sagt det begrensede ordforrådet ditt.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #18 Skrevet 11. august 2008 Da hadde du gått i bakken hvis du hadde sett fleece djeveldrakten jeg har hatt til barnet mitt, ink hale og høygaffel i form av en rangle...kjempe søtt=)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #19 Skrevet 11. august 2008 Helt ærlig, ikke nok med at du vandrer på ungdomsklubber, men skoler også, nei du får nok finne deg mannfolk på egen alder tenker nok jeg ellers så takker jeg nei til å være med i denne såkalte *klubben* din.....eeeehhhhhhhhhh grøsser av slike som deg....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #21 Skrevet 11. august 2008 Haha! Ja mulig jeg hadde gispet litt da gitt.. Men som jeg sa over her, hver sin lyst i grunn Synes vel kanskje det hadde vært værre om du hadde funnet på et slikt stunt i kirken (ikke at jeg er kristen heller men er vel noe som sitter i fra barndommen om å vise respekt. Ja gudene vei i grunn hva det kommer av..) Men om jeg hadde sett deg, og sett barnet ditt kledd opp slik som du beskriver, så hadde jeg heller ikke lagt nesa mi borti det Babyen inne i all den stasen er sikkert veldig søt uansett ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #23 Skrevet 11. august 2008 Hei- personlig ville jeg aldri ha kommet på å brodere - i det hele tatt- kan ikke det- så utrolig bra at du kan det- Når det gjelder presten- så vil jeg si at jeg ville ikke reagert på det- synes vel at det er litt sært- hadde vel ikke sett på det- heller- Men det som de som kanskje vil reagere er bestemødre??? Men det som skjer i dåpen er at man drukner, dør og gjenoppstår med Kristus til et nytt liv med Ham. Som Guds barn. så da kan du jo tenke på at det er nettopp det det betyr. og som en påminnelse om det har du brodert disse dødningehodene på.. du kan jo snakke med presten om det hvis du får en god dialog på dåpssamtalen- Mange bra prester rundt forbi og desverre noen dårlige. Men ønsker deg og dere en flott dåpsdag. klem fra Presten.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #24 Skrevet 11. august 2008 HI, du har så god fantasi,du. Lager så mange småmorsomme innlegg.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #25 Skrevet 12. august 2008 Prøver du å anntyde en spydig tone her eller=)hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå