Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 med hensikt lar seg bli gravid med en fremmed, føder og unnlater å si noe? Mulig for å tilfredstille sine egne lyster om å bli mor?
You can call me Dårris Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Spørs om du har tenkt å kreve noe fra faren det. Ville nok heller dratt en tur til Køben og kjøpt en dose...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Tja, si det. Jeg hadde i alle fall ikke hatt kontakt med min mor mer om jeg fant ut at "pappa" var en random dude!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 vil ikke si at man er et bra menneske nei.... hva med barnet? skal man i ettertid lyve da, for man kan ikke akkurat fortelle den storyen til et barn som spør etter pappan sin.... nei - har ikke noe til overs for den "løsningen" der...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Forstår de som gjør det. Det er best i verden å være mor, og om man ikke har funnet drømmemannen, er dette kanskje en løsning. Men stakkars pappaen...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Fra et manns synspunkt: JA! Det er ingen tvil. Det er bare egoistisk.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 da hadde jeg heller reist til Dk og brukt donor..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Pappan vil jo aldri få vite noe, heller vil jeg aldri vite noe mer om denne faren.hi
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Men det er jo bare meg som vil vite dette.Ingen andre, for faren er jo borte og ikke vet jeg hvor han holder til så det er like umulig for meg å oppsøke han som for barnet.hi
Gjest Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 nja, det er jo et barn med i bildet som fortjenere å vite hvem faren er og ha mulighet til samvær med denne faren!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 det er synd på barnet også. Det kommer til å ville vite hvem faren er. Men snakker som mor: jeg hadde gjort alt i verden for å bli mor, også dette. Selv om spermdonasjon kanskje er mer ærlig.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Donor er nok den beste løsningen her ja. Kan jo også finne donorer i Norge da, og ordne det privat, men Danmark er jo det sikreste. Men det finnes nok av single kvinner som har sex med menn de møter ute for å prøve å bli gravid. Har ei venninne som har gjort det i mange år, men hun har heldig vis (for mannen) ikke lykkes.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Regner med du er ei 17 årig hormonell bombe...
Fersk Loff Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 ja da er du et dårlig menneske. I verste fall kan det resuletere i at ungen din i framtida lager unge med sitt eget ukjente søsken.... tviler på at noen som gjør sånt med vilje noen gang kommer til å bli noen særlig god mor...alt for egoistisk til det
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 Moralen må være: Menn, pass dere! Dere er bare til bruk og kast!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #16 Skrevet 11. august 2008 Vet du hva.... det holdt jeg på å gjøre det da jeg var tenåring 16 -17 år..... heldigvis ble jeg ikke gravid. Jeg var ganskeså desperat og tenkte kun på meg selv, at jeg ønsket meg så sykt en bebis.... Jeg kom til fornuft etterhvert.... nå er jeg gift og venter nr tre..... for all del mange som lever som enslige med barn og det går nok helt fint det. Men jeg vil råde deg til å TENKE..... eller kanskje la være å gjøre det i det heletatt. Eller vet du hva... gjør som du vil, jeg er hvertfall glad jeg ventet til jeg hadde sødigere økonomi og en å dele det med. Om man er et dårlig menneske..... det får du ta opp med deg selv. Du trenger vell ingen til å dømme deg vell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå