Gå til innhold

Hva jobber vi med her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar så nøyaktig eller unøyaktig du vil ;-)

Jeg jobber som lærer i ungdomsskolen - har fordypning i tysk, spes.ped og musikk.

Stortrives, og kunne nok ikke tenke meg noe bedre yrke akkurat nå!

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

100% i bhg

=)

Skrevet

Bookingansvarlig.

Er et vikariat som varer til august 09. Etter det skal jeg bli student igjen.

Skrevet

Har akkurat begynt på ny avdeling ( i dag faktisk) på det sykehjemmet hvor jeg har jobbet siden i november i fjor. Jobber på en skjermet enhet for demente med 8 beboere som sykepleier. Var gruppesykepleier på den avdelingen jeg jobbet før, men på den nye avdelingen har de allerede gruppesykepleier så jeg mistet dessverre den funksjonen. Nå har en liten fugl hvisket i øret mitt at hun som er gruppesykepleier der jeg begynte i dag skal slutte, så da håper jeg på å overta den rollen igjen. :o)

Stortrives i jobben min, føler jeg gjør noe som betyr mye for andre. Snakket med en tidligere spl kollega i dag fra den andre avdelingen og hun var så lei seg for at jeg måtte slutte der, og skulle virkelig ønske jeg kunne fortsette. Veldig kjekt å høre at man er satt pris på. Ble glad jeg. :o)

Skrevet

Med fordypning i tysk så var det deg piano jeg skulle hatt ved min side når snuppa ble innlagt på sykehus i Tyrkia og alle der var superflink i Tysk, men ikke kunne ett kvekk engelsk. Og jeg kunne ikke et kvekk tysk. ;o)

Skrevet

Jeg jobber i bilbransjen, det har jeg gjort siden januar 94. Er kontorsjef, med endel regnskaps oppgaver. Jobber i en familiebedrift sammen med min far og bror:))

Skrevet

Er utdannet hjelpepleier - jobber ved omsorgsbolig for eldre.. men ikke noe fast, så håper jeg får det snart. Også jobbet som vikar på en dement avd - og stor trivdes!

Skrevet

Jeg er kokk (i permisjon) og storkoser meg på min arbeidsplass.

Skrevet

Hehe, *JoSo*, skulle gjerne vært med deg til Tyrkia, jeg ;-)

Skrevet