Gå til innhold

Hva jobber vi med her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar så nøyaktig eller unøyaktig du vil ;-)

Jeg jobber som lærer i ungdomsskolen - har fordypning i tysk, spes.ped og musikk.

Stortrives, og kunne nok ikke tenke meg noe bedre yrke akkurat nå!

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

100% i bhg

=)

Skrevet

Bookingansvarlig.

Er et vikariat som varer til august 09. Etter det skal jeg bli student igjen.

Skrevet

Har akkurat begynt på ny avdeling ( i dag faktisk) på det sykehjemmet hvor jeg har jobbet siden i november i fjor. Jobber på en skjermet enhet for demente med 8 beboere som sykepleier. Var gruppesykepleier på den avdelingen jeg jobbet før, men på den nye avdelingen har de allerede gruppesykepleier så jeg mistet dessverre den funksjonen. Nå har en liten fugl hvisket i øret mitt at hun som er gruppesykepleier der jeg begynte i dag skal slutte, så da håper jeg på å overta den rollen igjen. :o)

Stortrives i jobben min, føler jeg gjør noe som betyr mye for andre. Snakket med en tidligere spl kollega i dag fra den andre avdelingen og hun var så lei seg for at jeg måtte slutte der, og skulle virkelig ønske jeg kunne fortsette. Veldig kjekt å høre at man er satt pris på. Ble glad jeg. :o)

Skrevet

Med fordypning i tysk så var det deg piano jeg skulle hatt ved min side når snuppa ble innlagt på sykehus i Tyrkia og alle der var superflink i Tysk, men ikke kunne ett kvekk engelsk. Og jeg kunne ikke et kvekk tysk. ;o)

Skrevet

Jeg jobber i bilbransjen, det har jeg gjort siden januar 94. Er kontorsjef, med endel regnskaps oppgaver. Jobber i en familiebedrift sammen med min far og bror:))

Skrevet

Er utdannet hjelpepleier - jobber ved omsorgsbolig for eldre.. men ikke noe fast, så håper jeg får det snart. Også jobbet som vikar på en dement avd - og stor trivdes!

Skrevet

Jeg er kokk (i permisjon) og storkoser meg på min arbeidsplass.

Skrevet

Hehe, *JoSo*, skulle gjerne vært med deg til Tyrkia, jeg ;-)

Skrevet

Styrer i barnehage 100%. Nå 100% sykemeldt - føles som 200%

:)))) (ser dere, jeg har ikke mistet humoren min.. fnisss)

Skrevet

Uff da...tenker det må være ekstra ille for deg å være sykmeldt nå (sånn mentalt) på starten av nytt barnehageår og slikt. Håper du har dyktige medarbeidere som tar tak i det som må gjøres!!

Skrevet

Joda, jeg har frika ganske bra fordi det er oppstart. Men jeg har en god erstatter, og vi har nok folk på alle avdelinger. For en gangs skyld er det bare en sykemeldt - meg.

Men nå er jeg rolig, jeg får jo ikke gjort noe allikevel. Jeg er av den oppfatning om at å bekymre seg for noe man ikke kan gjøre noe med det er bortkastet. Så jeg er rolig nå. Ganske, i hvertfall. De får lov til å ringe mannen min sin telefon, og så får jeg snakke om jeg er våken.

Skrevet

Jeg har ikke jobb jeg:-((

Har sakt opp jobben min som resepsjonist, men kun fordi vi flytter. Kjempe hyggelig jobb hvor man treffer masse mennesker.

Er egentlig utdannet skipsmekaniker, men sluttet da jeg fikk barn.......

Skrevet

Har også sagt opp jobben min som sekretær pga flytting...

Skal begynne å se meg etter noe nå da, når skolen begynner igjen:)

Skrevet

Jeg var lærer i ungdomsskolen, i musikk, engelsk og samfunnsfag. Møtte veggen så det smalt et par ganger før legen og jeg bestemte oss for at jeg burde finne noe annet. Nå har jeg jobba i bank i to år. Helt topp!

Skrevet

IT menneske :-) Er stor sett happy med det alle dager jeg ikke jobber 200%.

Skrevet

Jeg er sauebonde.

Har jobbet litt utenom, ser meg om etter en jobb som kan være gøy,men det er lite å velge mellom her om vi bor.

Skrevet

Skal begynne i ny jobb på mandag som systemarkitekt! (har siv.ing. data-utdannelse)

Finfint å bruke permisjonen som oppsigelsestid ;o)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Dytt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...