Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Mensen skulle vært her lørdag, men er enda ikke kommet! tok test i dag ( midt på dagen da men er jo over ikm) og den var negativ.. hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 du må vel bare vente. Er den ikke kommet innen lørdag igjen og du fremdeles tester negativt, hadde jeg bestillt legetime i neste uke. Men det er meg da
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Aner ikke hva du skal gjøre jeg vel!!!!!!!!!!!!! Men tviler sterkt på at det er noen her som vet om du er gravid eller ikke. Vent noen dager , ta en test og hold kjeft!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Tipper anonym 21.46 er litt premenstruell?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 HI her... Må le litt av enkelte svar jeg får..! men takk til de som svarer hyggelig, det var bare et spørsmål.. tvinger ingen til å verken lese tråden eller svare. så skjønner liksom ikke helt greiene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå