Tre skjønne Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 hvorfor skulle pergotime tablettene tas om kvelden?
Tre skjønne Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 ok... mener jeg har lest at det lønte seg å ta de om kvelden takk for svar...
Lillevenn33 Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg fikk beskjed om å ta dem om morgenen fordi hormonene blir bedre påvirket om morgenen (ifølge gyn).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå