Gjest Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 fortsatte dere å ha mens eller stoppet den kunstige blødningen opp hvis dere fortsatte å ta pillene en stund før dere oppdaget graviditeten?
winneboo Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 "Mensen" forsvant ja. Tok piller ca 5-6 uker inn i graviditeten.
PAVEEL Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 ikke personlig, jeg har ei lille hull i gummi i magen:-) men ei venninne av meg har en triondiol og ei jasmin;-)
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Ja jeg har en liten Yasmin-gutt Tok vel pilla i 5 uker før jeg fant det ut... hadde ikke blødninger, men det står i pakningsvedlegget at det kan forekomme ved bruk under greviditet - men det er visst ikke farlig.
lille_Harepus Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Her er det en yasmin gutt oppdaget ikke at jeg var gravid før i uke 6 ved en tilfeldighet. Var hos legen for noe annet og fortalte at jeg ikke hadde fått mensen, jeg hadde tatt en gravididitets-test som var negativ. Hun trodde heller ikke at det var noe, men vi kunne ta en ny test bare for sikretskyld. Og den var positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå