LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Guttongen kom hjem og ville på død og liv sove hos en kompis i dag. Første gang han har ytret et slikt ønske, men jeg ringte mamman og det var greit for henne. Vaska gutten, pakket tannbørste og tok med sovepose og tusla bort (to hus borte). Merkelig følelse å ha barnefri, men ikke barnefri! Kl ni ringte mamman, full krig! Så nå sover Guttongen søtt i egen seng, og "skal aldri leke med Stian igjen!" ;-)
Meg og knoll&tott Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Hehe:) Ja, det er ikke enkelt å være liten. Men du skal se, imorgen leker di ilag, og "har vel ALDRI vært uvenner"
1baby,og 1 spire Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Akkurat slik var jeg også når jeg var liten. Får håpe han ikke har tatt skrekken og at det går bra neste gang
Minnie Mom Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 He he.. går nok fort over.. Overhørte en samtale mellom to venninner på stranda i sommer. Den ene var med venninnen og hennes familie, jentene var sikkert rundt 5-6 år. Hun ene hadde en flytemadrass som hun ikke ville låne bort, og skulle bestemme over den selv. Venninna ble veldig sur, skrek "da får du ikke komme i bursdagen min... -og jeg skal ha PRINSESSEKAKE!!"... og så gikk hun demonstrativt ned mot stranda for å bade. Venninna ser henne gå, litt snurt og roper sint: " JEG SKAL KNUUUSE KAKA DI!!".. he he.. måtte le litt der jeg lå. Ti minutter senere så jeg jentene hånd i hånd på vei til kiosken for å kjøpe is. Herlig hvor opp og ned det går når man er liten.. )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Hihihihi.............dumme dumme Stian;-DD Det fine er at det går fort over;-D
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2008 Hihi, ja de er søte. Hater hverandre minst fem ganger for dag, og vil alikevel leke sammen. Beats me! ;-)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Godt det går fort over ja. Hvor gammel er gutten din da ? Min 4 åring var så tøff i dag da han skulle til kameraten for å leke - at han mente han like godt kunne flytte dit. For han har jo to senger på rommet sitt mamma :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2008 6 år begge to, begynner i samme klasse til uka, så blir nok ikke siste forsøk på overnatting. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå