Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 i hva jeg har å prate om når jeg ligger her hjemme og ikke opplever annet enn barn, hus og hjem....... Skal vi se, hva har skjedd i dag da? Jeg har lest alle tilbudsavisene, dibbet, laget litt mat, sendt sambo i butikken, vasket klær, sovet, hvilt, chattet på msn, sendt og mottatt tekstmeldinger, sett på tv og grått mine modige tårer over Ekstrem Oppussing i USA, spist litt igjen og husket medisiner morgen og kveld, lest litt, dubbet og døst, kost med lille rosa og pratet med største på tlf x-antall ganger. Spist middag med nesten hele familien minus eldste som var på jobb. Tja................det var vel igrunnen det......:-(
Gummelillan Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Har på ingen måte lyst på lungebetennelsen din altså, men dagen din hørtes jo egentlig ganske så deilig ut da...;-) Håper formen er bedre i morgen!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Sånn da fikk du innblikk i hverdagen min da jo. Bortsett fra at jeg ikke ser stort på tv... Men det store savnet er jo daglig kontakt med andre voksne. For ikke å snakke om å ha en jobb å gå til... Nei, nå blir jeg jo nesten sentimetal.................. Men ikke bare bare og ikke funke optimalt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 Men du, du har jo alltid noe interessant å snakke om alikevel! Og det er forskjellen på mange mennesker. Noen går kun opp i det som foregår innenfor husets fire vegger, mens andre (deg inkludert) følger med på verden utenfor og ser litt lenger enn seg selv:-) Og det er bra synes jeg!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Hodet har jo ikke slutte å funke da:o) Og nyhetsinteressen har alltid vært der. Men noen dager kan bli litt lenger enn andre, husk at jeg har hatt et veldig sosialt yrke..... Og fra å være veldig sosial og yrkesaktiv.... til dette.... Vel, det er to forskjellige planeter....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Ja, det kan jeg levenede forestille meg.......og ikke minst alle tankene man får når man er sånn alene i timesvis dag ut og dag inn!
♥Snulder Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 I grunnen så er det deilig med slike dager av og til! Spesielt når man ikke er helt i slaget! Jeg har vært på jobb i dag... burde nok helst vært hjemme for å finne formen til fræddan... men fikk en sms i går kveld hvor en kollega meldte inn en UVI. Alltid noen som har det verre enn meg vettu:=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Oj, nå så jeg at jeg hadde kuppa hele innlegget ditt, beklager:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå