Gå til innhold

Merker det at jeg blir litt begrenset

Anbefalte innlegg

Skrevet

i hva jeg har å prate om når jeg ligger her hjemme og ikke opplever annet enn barn, hus og hjem.......

Skal vi se, hva har skjedd i dag da?

Jeg har lest alle tilbudsavisene, dibbet, laget litt mat, sendt sambo i butikken, vasket klær, sovet, hvilt, chattet på msn, sendt og mottatt tekstmeldinger, sett på tv og grått mine modige tårer over Ekstrem Oppussing i USA, spist litt igjen og husket medisiner morgen og kveld, lest litt, dubbet og døst, kost med lille rosa og pratet med største på tlf x-antall ganger. Spist middag med nesten hele familien minus eldste som var på jobb.

Tja................det var vel igrunnen det......:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har på ingen måte lyst på lungebetennelsen din altså, men dagen din hørtes jo egentlig ganske så deilig ut da...;-) Håper formen er bedre i morgen!!!!

Skrevet

Sånn da fikk du innblikk i hverdagen min da jo. Bortsett fra at jeg ikke ser stort på tv...

Men det store savnet er jo daglig kontakt med andre voksne.

For ikke å snakke om å ha en jobb å gå til...

Nei, nå blir jeg jo nesten sentimetal..................

Men ikke bare bare og ikke funke optimalt.

Skrevet

Men du, du har jo alltid noe interessant å snakke om alikevel! Og det er forskjellen på mange mennesker. Noen går kun opp i det som foregår innenfor husets fire vegger, mens andre (deg inkludert) følger med på verden utenfor og ser litt lenger enn seg selv:-) Og det er bra synes jeg!!!

Skrevet

Hodet har jo ikke slutte å funke da:o)

Og nyhetsinteressen har alltid vært der.

Men noen dager kan bli litt lenger enn andre, husk at jeg har hatt et veldig sosialt yrke.....

Og fra å være veldig sosial og yrkesaktiv.... til dette.... Vel, det er to forskjellige planeter....

Skrevet

Ja, det kan jeg levenede forestille meg.......og ikke minst alle tankene man får når man er sånn alene i timesvis dag ut og dag inn!

Skrevet

I grunnen så er det deilig med slike dager av og til! Spesielt når man ikke er helt i slaget!

Jeg har vært på jobb i dag... burde nok helst vært hjemme for å finne formen til fræddan... men fikk en sms i går kveld hvor en kollega meldte inn en UVI. Alltid noen som har det verre enn meg vettu:=)

Skrevet

:-D

Skrevet

Oj, nå så jeg at jeg hadde kuppa hele innlegget ditt, beklager:o)

Skrevet

Du er en skikkelig frekkas azza;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...