Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Og må den langt oppi mor gåsegg? Gruer meg... Gjør det vondt?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Den er på tykkelse med en feit leppestift og den er så vidt inni der, ikke sånn som andre GU undersøkelser. De filmer på lang avtand!!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg kjente det knapt, og tviler på at jeg er noe videre enn de fleste.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg syntes IKKE det gjorde vondt! Men må legge til at jeg har fått ut et barn tidligere så ting er jo ikke helt som det en gang var der. Tror kanskje jeg syntes det hadde vært litt ubehagelig som førstegangsgravid. Har forresten allerde vært på 4 ul, uke 12, så vet hva jeg snakker om. De går ikke langt opp, overraskende hvor langt nede fosteret ligger egentlig. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 hehe..... vel, den er ikke veldig stor liksom. Hva skal jeg sammeligne den med?! en liten dildo?! Det gjør ikke vondt, men det er litt ubehagelig.... de stikker den laaaangt oppi der og roter litt rundt! Men direkte smertefullt er det ikke.
Fire småtroll Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Du merker knapt at den er der, ikke vondt, ikke langt inni og den er ikke stor. Det kommer til å gå helt fint ;-)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Hmmm kanskje de bare filmer langt ja.... det har jeg ikke tenkt på.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Nei den er ikke stor:) Den er som en vanlig gjennomsnitts størrelse på penis vil jeg tro:) Jeg har selv gjort dette, og det gikk helt greit. Ingenting å grue seg til:)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 heisann;) nei det er ikke noenting og grue seg for. Har gjort det hele 3 ganger og det er verken vondt eller ubehagelig. De har gele på og ikke stikker de "den " langt oppi heller;) Du kjenner ikke stort. Det er verken vondt eller ekkelt.. Dessuten får du gå på et rom å kle av deg nerante og du får et handkle til å ta rundt deg;) lykke til;)
Lacey*har fått erta Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Hmm.. Troika, hvilken GU bruker du? jeg har aldri fått et rom til å kle av meg "nerante" og et håndkle å ta rundt meg. De gangene jeg har vært hos GU for å ta innvendig UL har det vært; "Bare kast klærne på den stolen der du, hopp opp i stolen og sleng beina i bøylene" Dette mens dama sitter og "ser" (misforstå meg rett her, hun glor ikke, men hun ser ikke en annen vei heller. Er vel så vandt med det) på og gjør klar UL dingsen.. hehe
winneboo Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Syns det var litt ubehagelig med en gang den gikk inn, ikke vondt men bare litt uvant at en fremmed mann putta noe inni der hehe..men så fort den var inne tenkte jeg ikke noe over det. Ikke noe du trenger å grue deg til hvertfall. Gjorde det fire ganger å de andre gangene gikk det helt fint.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Jeg synes ikke det var vondt men det var litt rart når JM skulle vri på den dingsen for å få et bedre bilde.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Når jeg var på sykehuset, har bare vært der på innvendig ul. fikk det når jeg var i 7 og 12 uke pga 2 tidlig ufrivillige aborter.
Lacey*har fått erta Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 jøje... jeg er blitt snytt skjønner jeg De gangene jeg har vært på sykehuset og tatt innvendig UL, måtte jeg be legen om å i allefall trekke for gardina så ikke alle i bygget ved siden av kunne titte inn.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 De gangene jeg har vært på innvendig UL i svangerskapet (to ganger) så har det vert en ganske tynn lang dings, merker knapt at den er der. Men var på innvendig UL tre dager etter fødsel (Ble sendt tilbake hylende i en ambulanse, med magesmerter av en annen verden) Og da syns jeg den dingsen var sinnsykt sto. Det var infernalskt vondt. Jeg gråt fordi det var så ekkelt. Men det kan nå tenkes at det var fordi jeg hadde født for tre dager siden, og hadde sting. Og at hele situasjonen var grusom (Jeg var livredd, for jeg visste ikke hva som skjedde. Jeg visste ikke hvor babyen min var, og om det gikk bra med henne. Jeg lå der splitter naken, med en manlig gyn. som sa jeg skulle slutte med gråtingen for det var ikke noe vondt. Og to manlige ambulansesjafører satt og så på meg - en av de mest nedverdigende situasjonene jeg har vært med på)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 11. august 2008 #16 Skrevet 11. august 2008 Fikk lang, tynn dings jeg også da jeg hadde innvendig. Hvis noen anser den som en gjennomsnittlig penis burde de virkelig ta seg en tur på byen å skaffe seg et ligg der, for det som venter hjemme er bare ikke bra nok.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #17 Skrevet 11. august 2008 Uff, hadde den samme manlig gyn sagt samme til meg i samme situasjonen så hadde han fått en på trynet!!!!!!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #19 Skrevet 11. august 2008 Han var seriøst ekkel. Og så bare, nei, jeg finner ikke noe, det er sikkert blindtarmen. Så sendte han meg til kirurgisk avdeling. Jeg visste jo at det ikke var blindtarmen, det var jo tydelig at det var fødselsrelatert. Kjentes ut som om baby nr. 2 var på vei. Så jeg ble liggende naken på gangen på den avdelingen og ble sjekket av ørten forskjellige leger, som lurte på hva jeg gjorde der. Jeg har aldri følt meg så dum og liten før. Etter noen timer kom heldigvis mannene min hesblesende med babyen (han hadde blitt sendt til feil sykehus) han lurte på hvorfor i allverden jeg lå der naken, huka tak i en sykepleier som fikk henta skjorte og pledd til meg (Jeg sto i dusjen når smertene kom, shamop i håret og hele pakka) Kunne jo ha spurt om klær selv, men jeg var litt i tåka for å si det mildt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå