Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Idag har det regnet masse, nå er det grått ute, har akkurat vært en kraftig regnbøye, og føler det er skikkelig høst stemning akkurat nå. Men håper jo at vi får en sommer periode til før høsten slår til. Jeg er ikke helt klar for høst enda.. Kommer vel sol og sommer nå som skolen starter neste mandag.. Pleier vel å være slik..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Nei, for her ha det vært sol og varmt i hele dag frem til ved 17-18 tiden - var fortsatt varmt men så kom plutselig regnvære, lynet og tordenen.. August pleier her å være en fin og varm mnd - så håper det blir sånn i år også.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Høst er en fin tid, spesielt for meg som liker å plukke bær. Foreløpig er det fin temp og ikke så tidlig mørkt på kveldene, så føler ikke det er helt høst ennå da. Jeg satser også på en liten varmeperiode ved skolestart.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 ja, føler høsten kommer nå..
blond Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Høsten er nesten to måneder for tidlig, men jeg håper at det retter seg i september, som pleier å være fin.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Ja, jeg "lukter" høst i luften...hehe:P
boble <3 Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 I dag har jeg også høst følelse *sukk* Håper sommeren kommer tilbake minst en gangtil i løpet av august.
~~DoraDora~~ Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Sommeren kan vel ikke bråstoppe sånn???? Eller...? For bare et par uker siden hadde vi en lang periode med 35 pluss grader, og nå er det kun 17 grader, grått og trist...kjølig bris ((
boble <3 Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Helt enig altså, godtar ikke bråstopp på sommeren. Den skulle egentlig komme tilbake i dag da, men det er ikke tilfellet her jeg bor iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå