konvall Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Han tror alt kan skje... Tenk om hun slår seg, tenk om hun våkner og ingen hører henne, tenk om noen slår henne, tenk om noen dytter henne.... osv osv. Han kan vekke meg på natten med tenk om.... Helst skulle jeg vært hjemme med henne til hun begynte på ungdomsskolen. Tok et år ekstra permisjon uten lønn fordi han nektet å ha henne der så tidlig. Enig i den, men jeg ser nå at det er på tide. Hun blir jo aaaltfor bortskjemt av å bare være hjemme. Med en pappa som tror at å la barn få lov til alt er å være snill med dem. Gruer meg til neste mandag, tror vi må ha innkjøring på pappaen.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Ja, svaret har du selv. Pappaen må ta fri noen dager slik at han kan være med i bhg, dermed kan han få svar på alt han lurer på.
konvall Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 De sa det i barnehagen også. Han sier selv at jeg må levere hver dag. Hvis hun hadde begynt å gråte hadde han tatt henne med seg igjen.... Smart.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 hehe:) Han er jo søt og da som vil beskytte lille jenta si. Selv om det kanskje kan bli for mye av det gode.. Jeg håper også å få være hjemme ett ekstra år uten penger med nr tre som kommer snart.. Men barn har godt av å være sammen med andre barn, og bli litt rustet på samværet med de.. Hadde nok vært lurt at pappaen ble med i b.hagen ja å så hvordan det var der..
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Mitt råd er å ta med pappaen og la ham se hvordan det er der. De fleste roer seg. Pappaer er enten strålende glade for at barnet deres skal få det veldig gøy, eller så er de mer bekymret enn hva godt er. ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå